مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر همدان با اشاره به آمادگی ستاد اربعین استان برای اسکان زائران گفت: در صورت بروز بحران و حوادث غیرمترقبه مانند بارش برف و باران، امکان اسکان و اطعام ۳۲ هزار زائر در یک روز وجود دارد.
کد خبر: ۶۶۸۵۰۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۰ 16 October 2018
بهروز کارخانه‌ای گفت: ظرفیت اسکان ۳۲ هزار زائر اربعین در صورت بروز بحران در استان پیش‌بینی‌شده است.

به گزارش تسنیم، کارخانه‌ای اظهار داشت: جمعیت هلال‌احمر با ۱۲ پایگاه ثابت و ۴ پایگاه موقت به زائران اربعین خدمت‌رسانی می‌کند.

وی افزود: در هر پایگاه ثابت ۵ و با احتساب نیرو‌های کمکی در مجموع ۶۹ امدادگر به‌طور روزانه حضور دارند که از هم‌اکنون در حال خدمت‌رسانی هستند و ۴ پایگاه موقت که هریک از آن‌ها ۴ امدادگر دارند هم در محور‌های موردنیاز برپا می‌شود.

کارخانه‌ای مطرح کرد: مرکز کنترل و فرماندهی عملیات، مرکز واکنش سریع و کشیک شبانه هم به‌طور دائم آماده رسیدگی به حوادث هستند.

وی از اعزام یک تیم درمان به کشور عراق خبر داد و گفت: این تیم شامل پزشک، پرستار، امدادگر، متخصص دارویی و نیروی خدماتی به همراه یک دستگاه آمبولانس و خودرو سنگین به عراق اعزام‌شده است.

کارخانه‌ای اعلام کرد: در مبادی خروجی و کشور عراق پایگاه‌های متعدد جمعیت هلال‌احمر کشور برپاشده و مقدار زیادی دارو‌های موردنیاز هم به عراق ارسال‌شده که به‌طور رایگان در اختیار زائران قرار می‌گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار