معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: با افرادی که به منظور قاچاق کالا به خارج از کشور، کالایی را در انبارهای خود احتکار می‌کنند برخورد خواهیم کرد.
کد خبر: ۶۶۸۶۸۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۵ 16 October 2018

علی‌محمد رحمانی‌زاده با اشاره به قاچاق برخی از اقلام و خروج آن‌ها از مرزهای استان به خارج از کشور اظهار کرد: نظارت بر اجناسی که از مرزها قاچاق و به خارج از کشور برده می‌شوند، وظیفه سازمان صنعت، معدن و تجارت استان نیست و در این زمینه گمرک، پایانه‌ها و... نقش دارند.

وی افزود: اگر اطلاع داشته باشیم که کالایی به قصد قاچاق و خروج از مرزهای استان ذخیره و احتکار شده باشد، قطعا با صاحبان آن به صورت جدی برخورد خواهیم کرد اما در مرزها این کار به عهده ما نیست.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان تصریح کرد: اگر انبار یا مکانی را شناسایی کنیم که اجناس در آن مخفی شده باشند تا به منظور قاچاق از مرزهای کشور خارج شوند، آن اجناس را ضبط و با عاملان این کار برخورد می‌کنیم.

رحمانی زاده عنوان کرد: از مردم درخواست داریم در صورت مشاهده هرگونه تخلفات در این زمینه یا شناسایی انبارهایی که کالا در آن محل‌ها احتکار شده باشد، نسبت به گزارش آن اقدام کنند تا بتوانیم با متخلفان به صورت جدی و قانونی برخورد کنیم.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: احتکار کالا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار