مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری البرزگفت: بانوان در گذر از مشکلات اقتصادی و سلامت خانواده نقش سازنده دارند.
کد خبر: ۶۶۸۷۷۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۷ 17 October 2018

مریم اسماعیلی فرد درهمایش خانواده شاد آموزش و پرورش ناحیه یک کرج که در سالن امام علی (ع) برگزار شد، افزود: خانواده در فرهنگ ایرانی – اسلامی جایگاه مهم و بالایی دارد لذا اعضای آن می توانند در برون رفت از مشکلات اقتصادی و هجمه فرهنگی دشمنان به رسالت خطیرشان عمل کنند.
وی با اشاره به اینکه بانوان باید به تقویت آموزه های دینی در کانون خانواده توجه خاصی داشته باشند، اظهارداشت: آموزش و پرورش که ارتباط مستقیم و مستمر با اولیا و دانش آموزان دارد در این بخش تاثیرگذار است.
اسماعیلی فرد بیان داشت: طرح توانمندسازی بانوان در دستور کاری دستگاهای مختلف فعال در استان البرز قرار دارد که این برنامه از سوی استانداری البرز در هفت محله از استان در حال اجراست.
وی یادآورشد: محور برنامه های این طرح آموزشی با عنوان تاب آوری در مناطق آسیب پذیر البرز است.
وی خاطرنشان شد: مطالبات بانوان در این استان با توجه به اینکه حدود نیمی از جمعیت البرز را زنان تشکیل می دهد در حال پیگیری است.
اسماعیلی فرد ادامه داد: بر اساس ابلاغ ریاست جمهوری تا پایان برنامه ششم ، 30 درصد از پست های مدیریتی در اختیار بانوان توانمند در استان ها قرار گیرد.
وی اضافه کرد: درارزیابی انتصاب مدیران و فرمانداران توانمندی های بانوان نیز در نظر گرفته می شود.
اسماعیلی فرد گفت: بانک اطلاعات بانوان توانمند دراستانداری البرز به صورت سامانه ای در حال تشکیل است تا بانوان استان با ارسال رزومه خود بستر مناسب برای شناسایی بانوان توانمند ایران کوچک بوجود آید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار