مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس فارس از تأمین اعتباری بالغ‌بر 2 میلیارد تومان به‌منظور تکمیل و تجهیز مدارس شهرستان اقلید خبر داد.
کد خبر: ۶۶۹۱۰۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۸ 17 October 2018

تابناک فارس به نقل ز فارس: سرفراز موصلی بعدازظهر امروز پس از بازدید از برخی از مدارس، آموزشگاه‌ها، هنرستان‌ها و مرکز ضمن خدمت فرهنگیان این شهرستان، در جمع خبرنگاران از اختصاص اعتبار 2 میلیارد تومانی به شهرستان اقلید خبر داد.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس به نمازخانه مدرسه غدیر اقلید که احداث آن از سال 93 در زیربنای 130 مترمربعی آغاز شده بود، اشاره و عنوان کرد: 60 درصد از عملیات اجرایی این نمازخانه با کمک خیران انجام شد و اداره نوسازی و تجهیز مدارس اعتبار لازم برای تکمیل این پروژه را تأمین می‌کند.

وی با اشاره به بازدید از هنرستان علامه طباطبایی اقلید و بررسی مسائل و مشکلات و کمبودهای این مرکز، از مساعدت اداره نوسازی و تجهیز مدارس فارس در تأمین اعتبار لازم برای احداث سه کلاس، موتور خودروی 405 برای کارگاه مکانیک این هنرستان و نیز تجهیز کارگاه کامپیوتر آن خبر داد.

بازدید از مرکز ضمن خدمت فرهنگیان شهرستان اقلید یکی دیگر از برنامه‌های سفر یک‌روزه مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس فارس در شهرستان اقلید بود که با اشاره به این بازدید اظهار کرد: اعتباری بالغ‌بر یک میلیارد تومان برای تأمین هزینه سیستم گرمایش این مرکز تأمین می‌شود.

موصلی تصریح کرد: پروژه‌های عنوان‌شده تا یک سال آینده اجرا می‌شود.

به گزارش فارس، افتتاح دبستان 6 کلاسه شهیدان جناب و ملایی که با اعتبار 700 میلیون تومان از محل اعتبارات بنیاد برکت احداث شد، بازدید از دبستان در حال ساخت شهید جمشیدیان روستای بابایی و نیز دبستان سه کلاسه شهرک اردلی از برنامه‌های دیگر سفر مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس فارس در شهرستان اقلید بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار