به‌منظور پاره‌ای از عملیات و تعمیرات برق و همچنین جهت ممانعت از هرگونه خسارت احتمالی ناشی از قطعی برق به مشترکین استان قزوین ساعات و محدوده‌های قطع برق اعلام می‌شود.
کد خبر: ۶۶۹۴۰۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۷ 18 October 2018

زمان قطعی برق ۲۶ تا ۲۸ مهرماه در استان قزوین اعلام شد

به گزارش تابناک قزوین،بر اساس برنامه زمان‌بندی‌شده قطعی برق روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه از سوی روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق قزوین اعلام شد.

براساس این گزارش، برق الموت غربی، روستای سالار کیا از ساعت ۱۵ الی ۱۷ و برق شهرک‌های عارف، بهارستان و برج‌های سارا موتور از ساعت ۹:۳۰ الی ۱۱:۳۰ امروز قطع خواهد شد.

برق خیابان آزادی نبش کوچه ۲۲ واقع در شهر البرز نیز از ساعت ۱۰:۱۵ الی ۱۲:۱۵ و برق خیابان شیخ بهایی شمالی از ساعت ۹ الی ۱۱ امروز قطع می‌شود.

مردم بلوار امام خمینی (ره) نرسیده به درمانگاه واقع در آبیک و مردم محمدیه، روستای حصار خیابان طالقانی از ساعت ۱۰ الی ۱۲ امروز با قطعی برق روبرو می‌شوند.

همچنین برق روستای قره‌باغ تاکستان و برق روستای جهان‌آباد خرمدشت از ساعت ۹ الی ۱۱ در مورخه۲۶ مهرماه سال جاری قطع خواهد شد.

مردم ساکن در بیدستان روبروی الکل کشی و مردم شهرک صنعتی آبیک از ساعت۲۴:۰۰ الی ۲:۰۰بامداد باقطعی برق مواجه می‌‌شوند این در حالی است که برق خیابان میثم شهر البرز نیز از ساعت ۹:۳۰ الی ۱۱:۳۰ فردا قطع می‌شود.

مردم ساکن در خیابان سعدی فرعی جنوبی نیز از ساعت ۹ الی ۱۱ و مردم شهرک صنعتی اسفرورین از ساعت ۱۰ الی ۱۲ با قطعی برق روبرو می‌شوند این در حالی است که برق روستای جهان‌آباد خرمدشت از ساعت ۹ الی ۱۱ و برق جاده قزوین خیابان صنعت ۸ از ساعت ۱۱ الی ۱۳ در مورخه ۲۸ مهرماه سال جاری قطع خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار