نهمین نمایشگاه هدایا، کادو و یادگاری، سوغات و صنایع‌دستی همزمان با چهاردهمین نمایشگاه گل و گیاه و گیاهان دارویی هر روز از ساعت ۱۵ تا ۲۰:۳۰ و در روز جمعه از ساعت ۱۰ تا ۲۰:۳۰ در محل نمایشگاه‌های دائمی همدان واقع در میدان عاشورا پذیرای مخاطبان است.
کد خبر: ۶۶۹۶۷۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۷ 20 October 2018
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان از برگزاری نهمین نمایشگاه هدایا، کادو و یادگاری، سوغات و صنایع‌دستی همزمان با چهاردهمین نمایشگاه گل و گیاه و گیاهان دارویی در همدان خبر داد.

به گزارش تسنیم،حسین رجبیان اظهار داشت: این نمایشگاه از ۱ تا ششم آبان ماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: تعداد ۱۲۰ واحد شرکت‌کننده از استان‌های اصفهان، البرز، قزوین، کرمانشاه، یزد، فارس، کرمان، مرکزی، زنجان، اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، گیلان، تهران، خراسان رضوی و همدان در این نمایشگاه حضور دارند و به ارائه‌ی کالا می‌پردازند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان عنوان کرد: همزمان با این نمایشگاه و با همکاری سازمان جهاد کشاورزی استان همدان کلاس‌های آموزشی در زمینه پرورش و نگهداری گل و گیاه آپارتمانی و کاشت زعفران و سبزی‌کاری برگزار می‌شود.

رجبیان گفت: مشاوره گیاه‌پزشکی توسط کارشناسان سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری همدان از دیگر برنامه‌های جنبی نمایشگاه است.

وی تصریح کرد: با توجه به استقبال بسیار خوب از این عنوان نمایشگاهی در سال‌های گذشته، مشارکت‌کنندگان نیز به خوبی از این نمایشگاه استقبال نموده و هر کدام سعی کرده‌اند که بهترین و باکیفیت‌ترین محصول خود را ارائه نمایند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان با بیان اینکه تنوع و گستردگی محصولات ارائه شده در این نمایشگاه می‌تواند جوابگوی تمامی سلایق و ذائقه‌ها باشد عنوان کرد: این نمایشگاه در فضایی بالغ بر ۵۰۰۰ مترمربع و در سه سالن ابن‌سینا، الوند، هگمتانه و فضای باز شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان برپا می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار