رئیس اتحادیه نانوایان استان فارس از افزایش ۱۰ درصدی قیمت انواع نان خبر داد و گفت: این موضوع یکی از مطالبات اصلی نانوایان بوده است.
کد خبر: ۶۷۱۵۰۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲ 23 October 2018

تابناک فارس به نقل از تسنیم: علیرضا سخنوریان با اشاره به افزایش 10 درصدی قیمت نان در استان فارس اظهار داشت: این افزایش قیمت پس از 4 سال رخ داده است و همواره از مطالبات نانوایان استان فارس بوده است.

پیش از این در تیرماه امسال به مشکلات و مطالبات نانوایان استان فارس پرداختیم که در آن نانوایان معتقد بودند در 4 سال گذشته قیمت‌های حامل‌های انرژی افزایش یافته اما تغییری در قیمت نان رخ نداده که نانوایان را در تنگنا قرار داده بود.

رئیس اتحادیه نانوایان استان فارس همچنین با اشاره به فعالیت قریب 3 هزار نانوایی در این استان گفت: بیشترین تعداد واحدهای نانوایی، نان لواش است و ظرفیت تعداد نانوایی‌ها در فارس تکمیل است.

سخنوریان درباره نظارت بر فعالیت نانوایی‌ها برای استفاده از جوش شیرین افزود: علاوه بر نظارت اتحادیه، دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز به صورت رندم برخی از واحدها را پایش و نتیجه را اعلام می‌کنند که در صورت استفاده ابتدا تذکر داده و پس از آن برخورد می‌شود.

وی درباره استفاده برخی از نانوایی‌ها از کنجد بیان کرد: کنجد باید به صورت بسته‌ای و به قیمت هر 50 گرم 1400 تومان است و در صورت تخلف مردم می‌توانند به اتحادیه اعلام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار