رئیس پلیس‌راه استان البرز از بازبینی موارد فنی اتوبوس‌های زائران اربعین خبر داد و گفت: زائران ۱۵ استان برای رسیدن به مرز مهران از البرز عبور می‌کنند.
کد خبر: ۶۷۲۴۴۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۶ 25 October 2018

 سرهنگ رضا معظمی گودرزی اظهار کرد: به‌منظور تأمین امنیت مسافران همه اتوبوس‌هایی که قرار است از استان البرز به سمت مهران گذر کنند در پایانه شهید کلانتری کرج توسط مسئولان فنی پایانه مورد بازبینی قرارگرفته و در صورت سلامت به مسیر ادامه می‌دهند.

وی اضافه کرد: همچنین اتوبوس‌های حامل زائران از استان‌های دیگر نیز از سوی پاسگاه‌های پلیس‌راه مورد کنترل قرارگرفته و در صورت ارتکاب تخلف ضمن تذکر جریمه خواهند شد.

رئیس پلیس‌راه استان البرز گفت: برابر ابلاغ صادرشده از پلیس‌راه ناجا تردد تاکسی‌های درون‌شهری اعم از ون و سواری از امروز ساعت ۷ صبح الی ۱۵ آبان ماه سال جاری در محورهای خارج از شهر ممنوع است.

سرهنگ معظمی گودرزی افزود: پایگاه‌های ثابت و سیار پلیس در قالب اجرای این طرح، با کمک تیم‌های گشت پلیس‌راه و پاس پیاده وضعیت ترافیکی مسیرهای عبوری کاروان‌ها را رصد می‌کنند.

وی گفت: در این طرح به‌منظور کنترل بیشتر ترافیک و پیشگیری از اتلاف وقت رانندگان و مسافران در جاده‌های استان، با سایر نهادهای امدادی نیز هماهنگی‌های لازم انجام‌شده است.

رئیس پلیس‌راه استان البرز افزود: همکاری رانندگان با مأموران پلیس‌راه و رعایت نکات ایمنی کاهش تخلفات و تصادفات را به همراه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار