دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز با اشاره به اهمیت فعالیت کارشناسان دادگستری در کمک به شفاف سازی پرونده ها گفت: قانون انتخاب کارشناسان دستگاه قضایی نیازمند اصلاح و بازنگری است.
کد خبر: ۶۷۲۴۵۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۸ 25 October 2018

 حاجی رضا شاکرمی در همایش روز کارشناس در تالار میلاد شهر کرج اظهار داشت: در صورت پیگیری و تحقق این امر شاهد بهترشدن فعالیت ها در روند رسیدگی به پرونده های قضایی خواهیم بود.
وی اضافه کرد: سپردن تعیین میزان دستمزد کارشناسان به کانون کارشناسان دادگستری نیز از اقداماتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.
شاکرمی با اشاره به اینکه کارشناسان مورد وثوق دستگاه قضا هستند ،خاطر نشان کرد: با توجه به پیچیدگی های امروز برای کشف حقیقت، نیاز است که کارشناسی ها به همان اندازه تخصصی تر شده و هر قدر تخصص ها ریزتر باشد در کشف حقیقت موثر است.
رئیس کانون کارشناسان البرز نیز گفت: کمک به افراد بی بضاعت یکی از برنامه های این کانون است که طی 6 ماه گذشته حدود 100 کار مضاعدتی در استان توسط کارشناسان انجام شده است.
علیرضا کدیورزاده افزود: کانون این آمادگی را دارد شاکیانی که وضعیت مالی مناسبی ندارند، کارهای کارشناسی شان را به صورت رایگان انجام دهد.
بیش از 400 کارشناس دادگستری در استان البرز فعال هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار