مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان البرز از پیش بینی کاهش تلفات انرژی نیروی برق البرز تا پایان سال جاری به 11.4 درصد در استان خبرداد .
کد خبر: ۶۷۳۰۹۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۱ 27 October 2018

ناصر اسكندري مدیر عامل شرکت اظهار داشت: در زمينه كاهش تلفات انرژي الكتريكي در سال 96 به 13 درصد رسیده بود که تا پایان سال جاری این عدد به 11.4 درصد خواهد رسید، اين در حالي است كه تلفات انرژي برق در انتهاي سال 92 حدود 19 درصد بوده است.

 وی با بیان اینکه در حال حاضر يك ميليون و 298 هزار مشترك در استان البرز تحت پوشش قرار گرفته گفت: ميانگين مصرف انرژی نیروی برق دراستان البرز بيش از سه درصد نيروي برق كل كشور است که از این رقم حدود 38 درصدرا مشتركين خانگي و 31 درصد برق توليدي استان را بخش صنعت و 12 درصد دیگر را بخش كشاورزي مصرف می نمایند.

 وی تصریح کرد: احداث شبكه هاي توزيع برق که تحت عنوان پروژه هاي اقتصاد مقاومتي بوده نیز انجام شده ونیز با نصب كنتورهاي هوشمند براي قرائت از راه دور،باعث قرائت مکانیزه لوازم اندازه گیری شده است.

 اسكندري در پایان افزود: در سال 96 مطالبات برق از مشتركين حدود 100 ميليارد تومان بوده كه بخشي از اين مطالبه مربوط به مشتركين خانگي و بخشي هم مربوط به صنعت، كشاورزي ، ادارات و مشترکین تجاری می باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار