مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان خبر داد
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: از اولین روزهای آغاز پیاده‌روی اربعین مراکز هلال احمر در مرزها مستقر شدند و تا امروز 6 آبان ماه به 30 هزار و 377 نفر از زائرین توسط عوامل امدادی جمعیت هلال احمر خوزستان خدمت رسانی صورت گرفته است.
کد خبر: ۶۷۴۰۱۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰ 29 October 2018

علی خدادادی اظهار کرد: از اولین روزهای آغاز پیاده‌روی اربعین مراکز هلال احمر در مرزها مستقر شدند و تا امروز 6 آبان ماه به 30 هزار و 377 نفر از زائرین گرامی توسط عوامل امدادی جمعیت هلال احمر خوزستان خدمت رسانی صورت گرفته است.

وی افزود: از کل زائرین سیدالشهدا که به مراکز هلال احمر مراجعه کردند، تعداد 18 هزار و 932 نفر به صورت سرپایی خدمات امدادی را دریافت کردند و درمان شدند و برای تعداد 155نفر کار انتقال انجام شد. در مرز چذابه انتقال زائرین به بیمارستان‌های شهید چمران و نفت سوسنگرد صورت گرفت و در مرز شلمچه به اورژانس مستقر در مرز انجام شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان عنوان کرد: برای 10 هزار و 691 نفر از زائرین گرامی که مراجعه کرده بودند تست قند و فشار خون گرفته شد که در صورت مشاهده هرگونه مشکلی اقدامات امدادی برای آنها انجام شود. همچنین برای 648 نفر از مردم شرایط اسکان فراهم شد.

وی گفت: در روزهایی که در مرز شاهد پدیده ریزگردها بودیم 40 هزار عدد ماسک بین مردم توزیع شد تا از خطر گردوغبار در امان باشند.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار