رئیس پلیس راهور شهرستان کرج با اشاره به آلودگی هوای این کلان‌شهر، گفت: خودروهای که معاینه فنی نداشته باشند فک پلاک می‌شوند.
کد خبر: ۶۷۴۸۱۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸ 31 October 2018

به گزارش «تابناک البرز»؛ سرهنگ حیدر رحمتی پور با اشاره به آلودگی هوا که کلان‌شهر کرج با آن دست‌ و پنجه نرم می‌کند، اظهار کرد: به همین دلیل از رانندگان می‌خواهیم معاینه فنی خودرو خود را در اسرع وقت انجام دهند.

وی در ادامه تأکید کرد: در صورت عدم معاینه فنی با رانندگان برخورد جدی خواهد شد و لازم به ذکر است که ملزم به پرداخت ۵۰۰ هزار ریال وجه نقد و فک پلاک می‌شوند.

رئیس پلیس راهور شهرستان کرج استفاده از وسایل نقلیه عمومی را برای جلوگیری از آلودگی هوا مؤثر دانست و گفت: استفاده از وسایل نقلیه عمومی در کلان‌شهرها از اهمیت بالایی برخوردار است و بر کسی پوشیده نیست که استفاده مداوم از وسیله نقلیه شخصی آلودگی شهر دوچندان می‌شود.

رحمتی پور به استفاده سرویس از سوی ادارات و سازمان‌ها و تأثیر آن در کاهش آلودگی هوا اشاره کرد و گفت: ادارات و سازمان‌های دولتی برای می‌توانند برای استفاده از سرویس برای جابه‌جایی کارکنان خود از دفاتر قانونی و مربوطه اقدام کنند.

وی در بخش دیگری به اهمیت سرویس مدارس اشاره کرد و گفت: والدین برای آسودگی فرزندان خود و پیشگیری از آلودگی بیشتر هوا لازم است از سرویس مدارس استفاده کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار