فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه 16 سناریو در ارتباط با پدافند غیرعامل آماده است، گفت: 2 مقر فرماندهی با شرایط خاص،در استان وجود دارد که در برابر بمباران و حوادث دیگر مقاوم است.
کد خبر: ۶۷۴۸۵۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۲ 31 October 2018

به گزارش «تابناک البرز»؛ سردار عباسعلی محمدیان در جلسه پدافند غیرعامل که در سالن جلسات استانداری البرز برگزار شد، اظهار داشت: بلوک‌بندی استان در ارتباط با پدافند غیرعامل مشخص شده است.

وی با اشاره به اینکه محدوده‌ها و مقرهای محل استقرار  مشخص و در نقشه تعیین  شده است، افزود: جانمایی مقرهای یدکی در استان- که یکی از این مکانهای هدف محل‌های نیروی انتظامی است- تعریف شده است که دارای آب و سرویس‌های بهداشتی نیز هستند.

فرمانده انتظامی استان البرز عنوان کرد: جیره غذای 6 روزه در همه مقرها وجود دارد که همه این مقرها آمادگی لازم را برای پدافند غیرعامل دارند.

وی با بیان اینکه 16 سناریو در ارتباط با پدافند غیرعامل آماده است، بیان کرد: 2 مقر فرماندهی با شرایط خاص،در استان وجود دارد که در برابر بمباران و حوادث دیگر مقاوم است.

 محمدیان با بیان اینکه یکی از عوامل مهم در حوادث غیرمترقبه پدافند غیرعامل است که تعیین هویت اجساد مهمترین آن محسوب می‌شود، تصریح کرد: 100 تیم برای شناسی اجساد و موارد خاص پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: ما آمادگی این را داریم تا در این هفته جلسه‌ای با صنعت، معدن و تجارت و کارخانه‌های آنها با پلیس فتا در ارتباط با باج‌افزاها و راهکارهای جلوگیری از آنها داشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار