مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه گفت: ۲۰ هزار انشعاب غیرمجاز آب شهری در استان کرمانشاه شناسایی شده است.
کد خبر: ۶۷۴۸۵۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۴ 31 October 2018

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم،علیرضا تخت شاهی ، با اشاره به اینکه استان کرمانشاه یکی از استان‌های دارای بیشترین انشعاب غیرمجاز است اظهار داشت: اکنون 20 هزار انشعاب غیرمجاز در استان شناسایی شده که به ترتیب به مجاز تبدیل می‌شود

وی با اشاره به اینکه قطع آب و کاهش فشار در طبقات یکی از مشکلات شبکه شهر کرمانشاه است عنوان کرد: کرمانشاه کمبود مخزن ذخیره دارد و این سبب می‌شود در قطعی‌های برق مقطعی که اجتناب‌ناپذیر است مشکلاتی ایجاد شود و در اصطلاح باید تاب‌آوری شبکه افزایش یابد.

تخت شاهی با بیان اینکه تصفیه‌خانه شماره دو شهر کرمانشاه در مراحل پایانی قرار دارد گفت: این تصفیه‌خانه طی نیمه نخست سال 98 وارد مدار می‌شود و با راه‌اندازی آن وضعیت آب شهر از حالت نوسان خارج می‌شود.

وی فرسودگی کانال‌ها و لوله‌ها را یکی از چالش‌های اساسی دانست و افزود: در بافت قدیمی شهر کرمانشاه فرسودگی شبکه بسیار زیاد است و هزینه‌ها نیز بسیار بالا است که قابل تأمین نیست.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه افزود: با این وجود چون هیچ راهی برای تأمین مالی وجود نداشت وزارت نیرو مشاوران داخلی و خارجی را مشخص کرده که این اقدام تنها در استان کرمانشاه انجام می‌شود و این مشاوران با استقرار در بافت‌های فرسوده مخازن و میزان هدررفت آب را بررسی می‌کنند.

 

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار