رئیس اتحادیه نانوایان استان البرز گفت: نانوایان البرزی تاکنون به‌غیراز وام با سود ۱۵ درصد تسهیلات دیگری دریافت نکرده‌اند.
کد خبر: ۶۷۵۶۸۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰ 03 November 2018

به گزارش «تابناک البرز»؛ ایرج قربانی با اشاره به فعالیت دو هزار و ۶۰۰ نانوا در استان، اظهار کرد: با توجه به ثبات قیمت نان و عدم ارائه تسهیلات، نانوایان برای امرارمعاش خود با مشکل‌های جدی روبرو هستند.

وی با تأکید بر اینکه استان‌های تهران، البرز و قزوین تاکنون به‌جز وام با سود ۱۵ درصد تسهیلاتی دریافت نکرده‌اند، گفت: در استان‌های دیگر این نرخ متغیر است و مشکلات جدی ندارند.

رئیس اتحادیه نانوایان استان البرز بابیان اینکه قیمت مواد اولیه نان در حال افزایش است، افزود: متأسفانه مواد اولیه نان ازجمله خمیرمایه، آرد و غیره با افزایش قیمت روبرو است، اما افزایش قیمت نان را شاهد نیستیم.

قربانی اضافه کرد: تغییر قیمت نان مربوط به مسئولان استانی نیست و باید در اسرع وقت به‌صورت کاملاً سراسری پیگیری شود زیرا نانوایان البرزی تا به امروز با شکیبایی خود این مشکلات را بیان نکردند.

وی بابیان اینکه آزاد پزان در بازار رقابتی قرار دارند، گفت: نانوایان آزاد پز با مشکل قیمت مواجه نیستند و کاملاً در یک بازار رقابتی قرارگرفته‌اند زیرا نرخ ثابتی برای عرضه نان ندارند.

رئیس اتحادیه نانوایان استان البرز از مسئولان خواست در خصوص مشکلات نانوایان دقت نظر بیشتری داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار