جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان این‌که «مرگ بر آمریکا» شعار محوری راهپیمایی 13 آبان است گفت:‌ راهپیمایی 13 آبان رأس ساعت 9 صبح در استان یزد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۷۵۷۲۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰ 03 November 2018

«سعید زارع» با اشاره به اهمیت حضور پرشور اقشار مختلف جامعه در راهپیمایی یوم الله 13 آبان اظهار کرد: ایمان، بصیرت، استکبار ستیزی و روحیه انقلابی مردم ایران را به ملتی استوار و پویا تبدیل کرده که همچون سدی مستحکم در برابر هجمه‌های سیاسی دشمنان ایستادگی می‌کنند.

وی با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، افزود: اتحاد و همبستگی مثال زدنی یکی از مهمترین ضرورت‌های اجرایی در راستای حراست از ارزش‌های والای انسانی و الهی نظام است.

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد حضور پرشور مردم به ویژه دانش آموزان را نمایش اقتدار ملی و بصیرن دینی دانست و گفت: ‌13 آبان یادآور سه حادثه مهم تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه، شهادت دانش آموزان انقلابی توسط رژیم پهلوی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا بدست دانشجویان پیرو خط امام است که به سندی زرین در تاریخ ایران اسلامی تبدیل شد .

زارع با بیان این‌که «مرگ بر آمریکا» شعار محوری راهپیمایی 13 آبان است، این شعار را مرگ بر خباثت‌ها و جنایت‌های مختلف استکبار جهانی دانست و بیان کرد: انقلاب اسلامی خار چشم مستکبران جهان شده به همین دلیل از ابتدا تاکنون سعی دارند با توطئه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی ارزش‌های این نظام الهی را کمرنگ کنند که همیشه با بیداری و هوشیاری ملت ایران مواجه شدند.

وی ضمن دعوت از مردم همیشه بیدار و در صحنه دارالعباده یزد خواست، همزمان با مردم ولایت‌مدار در سراسر ایران اسلامی با حضور پرشور خود در راهپیمایی یوم الله 13 آبان و سردادن شعار همیشگی«مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» بار دیگر حامی مظلومان جهان بوده و ارزش های والای انقلاب اسلامی را به گوش آزادیخواهان جهان برسانند.

این مقام مسئول در ادامه با بیان این‌که راهپیمایی 13 آبان یزد در بیش از 60 نقطه استان برگزار می شود،‌ گفت:‌ راهپیمایی یوم الله سیزده آبان در شهرستان یزد رأس ساعت 9 صبح از مسیرهای چهارگانه «میدان شهید بهشتی- خیابان قیام – میدان امیرچخماق»، «میدان بعثت-خیابان قیام- میدان امیرچخماق»،«مسجد روضه محمدیه- خیابان امام خمینی(ره)- میدان امیرچخماق» و «چهارراه سلمان-خیابان سلمان- میدان امیرچخماق» خواهند بود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار