نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تحریم‌ها تأثیر مستقیمی بر اقتصاد کشور دارد، خاطرنشان کرد: دشمنان ما به دنبال بهانه هستند و از هر فرصتی برای ابراز قدرت خود استفاده می‌کنند.
کد خبر: ۶۷۵۷۴۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۳ 03 November 2018

به گزارش «تابناک البرز»؛ عزیز اکبریان با اشاره به جنگ اقتصادی که شاهدش هستیم، تصریح کرد: برنامه‌های مفید و سودمند نیاز به مدیریت کارآمد دارد، مقابله با جنگ اقتصادی، همت همه‌جانبه مردم شریف ایران را می‌طلبد.

وی با اشاره به بی‌تدبیری‌های دولت در برخی زمینه‌ها، گفت: مقابله با جنگ اقتصادی نیازمند تدبیر و فرمول‌های مدیریتی است.

 اکبریان با اشاره به در پیش بودن روز 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی اظهار داشت: انقلاب  اسلامی منشأ کارهای بزرگی از بدو تشکیل بوده و دستاوردهای زیادی در طی این 40 سال برای کشور بدست آمده است.

وی  با بیان اینکه انقلاب اسلامی متعلق به همه مردم ایران است، افزود: دشمنان انقلاب علی‌رغم تمام خدمات و دستاوردهای نظام در این مورد سیاه نمایی می‌کنند و سعی دارند که این دستاوردها را کمرنگ جلوه دهند.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هجمه‌های زیادی از ابتدای شکل‌گیری انقلاب اسلامی به کشور وارد شد تا ایران را از پای در بیاورند، بیان کرد: جنگ تحمیلی و حمایت از صدام برای حمله به ایران با تمام حمایت‌های لجستیکی تنها یکی از نقشه‌های استکبار برای ضربه زدن به ایران بود که با رشادت و دلاوری و شهادت رزمندگان ناکام ماند.

اکبریان با بیان اینکه تجربه شکست دشمن در جنگ تحمیلی سبب شد دشمن نقشه تفرقه و اختلاف افکنی و جنگ نرم را در سر بپروراند، متذکر شد:  اختلاف افکنی و نفی دستاوردهای انقلاب اسلامی یکی از راه‌های دشمن برای ضربه زدن به نظام است که لازم است که مردم و مسئولان مراقب این حربه دشمن باشند.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز کار دشمن به جایی رسیده که به مردم و مسئولان نظام انواع تهمت‌های مختلف را می‌زنند، عنوان کرد: ایجاد شبهه در مورد مسئولان و کارگزاران نظام یکی از روش‌های دشمن برای بدبین کردن مردم به نظام است.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه 13 آبان امسال در تاریخ انقلاب بی‌نظیر خواهد بود و مردم مشت محکمی به دهان استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا می‌زنند،گفت: مردم ایران تا پای جان حافظ انقلاب خود هستند و روز 13 آبان امسال پرشورتر از سال‌های قبل برگزار می‌شود.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اقدام آمریکا در اعمال تحریم علیه ایران در روز 13 آبان نشان از شکست سیاست‌های آنها در قبال ایران است،گفت: سیاست‌های تحریمی آمریکا در قبال ایران شکست خورده و این شکست‌های پیاپی در کنار شکست‌های جهانی و ایجاد و تشدید جو بی‌اعتمادی، سیاستمداران آمریکا را منزوی کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار