کد خبر: ۶۷۵۷۶۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۶ 03 November 2018
سازمان دانش آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد، به مناسبت فرارسیدن یوم الله 13 آبان، روز مبارزه با استکبار جهانی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا بدست دانشجویان پیروخط امام(ره) و روز دانش‌آموز، بیانیه ای را صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: سیزده آبان از جمله روزهای پرفروغی است که در تاریخ ایران زمین، همواره برجسته و سربلند است. سیزده آبان، روزی است که فرزندان ایثارگر و فداکار این مرز و بوم به جهانیان فهماندند که با توکل به قدرت ایمان می توان در برابر هر طاغوتی- هرچند خودش را قدرتمند نشان دهد- ایستاد.در سیزده آبان ثابت شد که با تکیه بر قدرت آن بزرگوار آفریننده و توانای زنده می توان، استعمار را به خاک مذلت افکند. در سیزدهم آبان این نکته به اثبات رسید که امنیت و آرامش را از حق کشان و ستم کیشان که به مظلومان امنیت و آسایش نمی دهند، می توان بازگرفت. حماسه سیزده آبان اثبات کرد که همه قدرت های به اصلاح عظیم شیطانی و طاغوتی، از درون، پوچ و پوشالی است. در سیزده آبان، مردم عدالت خواه و ایمان مدار ما، خویشتن را باور کردند و به چشم خود دیدند آن قدرتی که درذهن عده ای کج اندیش و کوته فکر، هم چون کوهی استوار است، «کاهی» بیش نیست. در سیزدهم آبان، وحدت کلمه معنا شد؛ تکیه بر محبوب بندگان و خدای خمینی آفرین، تفسیر شد و قدرت رهبری دینی بار دیگر تجربه گشت.

در ادامه بیان شده است: سیزدهم آبان ماه با عنوان روز دانش آموز، به عنوان حماسه خونین لاله های انقلاب در جریان نهضت اسلامی گرامی داشته می شود.

همچنین ادامه داده شده است: شکوه سیزدهم آبان را پاس می داریم زیرا مردانگی و فتوت ایثار و از خودگذشتگی و دشمن ستیزی با سران کفر را مقدس می دانیم. یاد همه شهیدان این روزهای بزرگ گرامی باد و خاطره سیزده آبان همیشه در جانها جاودان باد.

در این بیاینه یاد آور می شود: سیزدهم آبان روزی است که جوانه های سبز ایمان رویید و دانش آموزان مسلمان به نشانه اعتزاض به حکومت، در دانشگاه تهران اجتماع کردند و تاریخ شاهد خون به ناحق ریخته آنان شد. دانش آموزان انقلابی برخاستند تا نور گوهر دانش و دانش آموزی را در آئینه حماسه و دلیری بتابانند و غبار خود باختگی را از سیمای مدرسه بروبند. آنان برخاستند تا انقلاب ننشیند و فریاد کردند تا جهان، پیام انقلاب را بشنود.

بیانیه تاکید می کند: اینک ما مانده ایم با خاطرات آن روزها و می دانیم که امروز اگر به سایه راحت نشسته ایم، مدیون استقامت شهیدانی هستیم که در آشوب ظلمت چیره، به مصائب شب رفتند تا ایمان خفته انسان را به سامان صبح برسانند.

این بیانیه می افزاید: سازمان دانش آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد در راستای تجدید پیمان با آرمان های رهبر کبیر انقلاب اسلامی و پیروی از منویات مقام معظم رهبری و میثاق با شهدای انقلاب اسلامی بویژه شهدای دانش آموز آبان 1358 با حضور گسترده و پرشورتر از گذشته اعضاء و مربیان سازمان دانش آموزی در مراسم این روز انزجار و نفرات خود را از استکبار جهانی و در راس آن آمریکا اعلام خواهد کرد.

یاد همه شهیدان دانش آموز گرامی و خاطره سیزدهم آبان در جان ها جاودانه باد!
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار