تابناک گزارش می دهد؛
فرماندار کهگیلویه به مناسبت فرارسیدن ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهاني، ضمن بزرگداشت اين روز بزرگ، ياد و خاطره حماسه‌آفرينان انقلاب اسلامي را گرامي داشت و با صدور پیامی این روز را یادآور حماسه‌هاي جاودان در تاريخ پرافتخار ايران اسلامي ذکر کرد.
کد خبر: ۶۷۵۹۱۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۳ 03 November 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، فرماندار کهگیلویه به مناسبت فرارسیدن ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهاني، ضمن بزرگداشت اين روز بزرگ، ياد و خاطره حماسه‌آفرينان انقلاب اسلامي را گرامي داشت و با صدور پیامی این روز را یادآور حماسه‌هاي جاودان در تاريخ پرافتخار ايران اسلامي ذکر کرد.

 

پیام فرماندار کهگیلویه به مناسبت فرارسیدن ۱۳ آبان/ 13 آبان روز حماسه های جاویدان در تاریخ پر افتخار ایران اسلامی

 

بسم الله الرحمن الرحیم

اينك در آستانه روز بزرگ و حماسي روز ملي مبارزه با استكبار سيزده آبان قرار داريم روزي كه سه رويداد بزرگ و خاطره انگيز در دل خود جاي دارد روزي فراموش نشدني و تاريخ ساز و تقابل حق و باطل و نيز سرافرازي ايران اسلامي.

سيزده آبان ۱۳۴۴ حضرت امام به همراه خاندان مكرمش از تركيه به تبعيدگاه دوم كشور عراق اعزام شدند و حقيقتاً اقامت ۱۳ ساله حضرت امام خميني(ره) در نجف اشرف علي رغم محدوديتهاي رژيم پهلوي و بعث عراق با صبر و بردباري وصف ناپذير مبارزات خود را برعليه رژيم طاغوت پهلوي پايه گذاري كردند.

یوم الله ۱۳ آبان و روز دانش‌آموز روز فریاد مرگ بر آمریکاي ملت ايران است که همواره به عنوان نماد استكبارستيزي از آن در تاريخ نام خواهند برد.

ديگر اتفاقات اين روز مهم تسخير لانه فساد و جاسوسي آمريكا بود كه در اين روز بزرگ به يكباره به حيات سياسي مملو از خبائث آمريكا و عملكرد سازمان جهنمي سيا در ايران خاتمه داده شد و اين آغاز تحول عميقي در جهت عريان ساختن ماهيت پنهان زمامداران آمريكا گرديد.

رويداد مهم ديگر اين روز باشكوه روز دانش آموز است كه دانش آموزان انقلابي بتوانند گوهر دانش و آموزندگي را در آينه حماسه و شهادت به زيبايي بنمایند.

ان شاء الله بار دیگر با حضور وحدت بخش اقشار مختلف بویزه دانش آموزان و دانشگاهیان فرهیخته در راهپيمايي، شاهد حماسه ای دیگر در اعلام برائت و انزجار از استکبار جهانی خواهیم بود.

ومن الله التوفیق

جعفر نیک بخت

فرماندار کهگیلویه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار