سردار نقدی :
انقلاب اسلامی درمبارزه با استکبار همیشه پیروز است و آمریکا همچنان عقب نشینی خواهد کرد.
کد خبر: ۶۷۶۱۱۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶ 04 November 2018

به گزارش «تابناک البرز»؛ سردار نقدی در سخنرانی راهپیمایی یوم الله 13 آبان در کرج به فعالیت های استعماری امریکا پیش از انقلاب اشاره کرد و گفت: این انقلاب اسلامی بود که قلاده برگردن امریکا انداخت و ان را به زیر کشید.

وی به ویژگی و رفتارهای دشمن ستیزانه ایران اشاره کرد و گفت: این انقلاب اسلامی بود که موجب شد ترس ملت ها از امریکا از بین برود.

سردار نقدی با ابراز امیدواری از این که حجاز نیز همچون سایر کشورها از دست امریکا خارج شود، افزود: مردم ما با فریادهای مرگ بر امریکا دنیا را بیدار کرده و ایالات متحده امروز مضحکه دنیا شده و بزودی به نابودی می رسد.

وی با ذکر این که دولت امریکا با ملت ما هرگز خوب نبود، گفت: اگر به شکنجه ها, ترور ها, ندادن پول نفت در گذشته نگاه کنیم, می بینم این دشمنی همیشگی بوده است.

این مقام مسئول سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: وقتی امریکا با دولتی دوستی می کند در ادامه راه آن حکومت می بینیم که مثل رژیم صدام و ال سعود دست به کشتار میزند و این نتیجه مستقیم اقدامات امریکایی ها است.

وی به دستاورهای انقلاب در چهلمین سال پیروزی شکوهمند خود نیز اشاره کرد و گفت: فراموش نمی کنیم که برای یک بیماری ساده باید از پاکستان پزشک می اوردیم و امروز در بسیاری از زمینه ها خودکفا شدیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار