رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان البرز اعلام کرد که 237 حادثه رانندگی هفته گذشته در این استان امداد رسانی شد.
کد خبر: ۶۷۶۴۸۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۷ 05 November 2018

دکتر مهرداد بابایی بدون اشاربه تعداد مصدومان این حوادث گفت: در این مدت 13 هزارو973 تماس تلفنی با مرکز فوریت های پزشکی البرز برقرار شد که به 2 هزارو60 ماموریت امدادی انجامید .
«استان البرز یک هزارو450 کیلومتر آزاد راه ، بزرگراه ، راه اصلی و فرعی دارد که قرار گرفتن این استان در مسیر مسافران 15 استان کشور و نزدیکی به پایتخت با حوادث رانندگی فراوانی همراه شده است.»
رئیس مرکز فوریت های پزشکی البرز ادامه داد: از این تعداد ماموریت 237 مورد حوادث رانندگی و 2 هزارو 821 ماموریت حوادث غیر ترافیکی و خدمات رسانی به بیماران بود.
بابایی گفت: هفته گذشته 921 بیمار به مراکز درمانی استان انتقال یافتند و 993 بیمار به صورت سرپایی مداوا شدند.
رئیس مرکز فوریت های پزشکی البرز بیان داشت: دراین مدت 6 شهروند البرزی بر اثر نشست منوکسید کرین دچار مسمومیت شدند که به مراکز درمانی انتقال یافتند.
وی افزود: این مرکز از 29 مهر ماه هشت نیروی امدادی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و2 دستگاه آمبولانس برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی به مناطق غربی وجنوب کشور اعزام کرده است.
بابایی گفت: با توجه به میزبانی استان البرز در برپایی مسابقات آسیایی « آب های خروشان » در رودخانه کرج ، از روز پنجشنبه 10 آبان ماه تا روز شنبه 12 آبان ، پوشش امدادی این مسابقات توسط اورژانس 115 البرز صورت گرفت که خوشبختانه مسابقات بدون حادثه به پایان رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار