رئیس اتحادیه نانوایان اهواز با اشاره به افزایش قیمت نان در بسیاری از استان‌های کشور گفت: متاسفانه هنوز در استان قیمت نان تغییری نکرده است و نانوایان در خوزستان و اهواز همچنان در انتظار مشخص شدن قیمت نان و افزایش آن هستند.
کد خبر: ۶۷۶۵۲۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹ 08 November 2018

امیر دهقان در خصوص قیمت نان اظهار کرد: قیمت نان در بیش از 80 درصد از استان‌های کشور افزایش داشته اما متاسفانه هنوز در اهواز و استان خوزستان قیمت نان تغییری نکرده است.

وی افزود: قیمت نان کارشناسی شده است و در این زمینه به عنوان اتحادیه نانوایان اهواز درخواست افزایش قیمت نان را ارائه داده‌ایم.

رئیس اتحادیه نانوایان اهواز تصریح کرد: با توجه به این‌که قیمت نان کارشناسی شده است و آن را ارائه کرده‌ایم، در حال حاضر منتظر تشکیل جلسه کارگروه آرد و نان استان هستیم تا قیمت در نظر گرفته شده به تصویب برسد و سپس توسط استاندار خوزستان نیز تایید شود.

دهقان عنوان کرد: علی رغم مشکلات فراوانی که در استان خوزستان وجود دارد اما قیمت نان در سایر استان‌های کشور افزایش پیدا کرده است و نانوایان در خوزستان و اهواز همچنان در انتظار مشخص شدن قیمت نان هستند زیرا هزینه‌ها این روزها بسیار بالا رفته است.

وی خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی که قیمت بسیاری از محصولات و خدمات در کشور افزایش پیدا کرده، قیمت نان در استان ثابت مانده است و این موضوع به نانوایان فشار بسیاری را وارد می‌کند.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: قیمت نان ، نانوایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار