رئیس اداره فناوری های مکانیزه کشاورزی جهاد کشاورزی استان البرز اعلام کرد که با اختصاص اعتبار 107 میلیارد ریالی بخشی از تجهیزات کشاورزی و دامی این استان نوسازی می شود.
کد خبر: ۶۷۶۵۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۶ 05 November 2018

امیر بهادر ولیخانی افزود: این اعتبار در قالب تسهیلات کم بهره برای اجرای خرید تجهیزات و ماشین آلات جدید کشاورزی در اختیار بهره برداران قرار می گیرد.
وی بیان داشت: سال گذشته با پرداخت 82 میلیارد ریال تسهیلات کم بهره افزون برنوسازی بخشی از ماشین آلات کشاورزی زمینه اشتغال برای 170 نفر روستایی در بخش فناوری های نوین وتوسعه کشت پنبه و خرید کمباین فراهم شد.
ولیخانی افزود: اکنون نیز 107 میلیارد ریال تسهیلات کم بهره آماده پرداخت به بهره برداران بخش کشاورزی است که این اعتبارات نیز به منظور توسعه کمی وکیفی مکانیزاسیون با رویکرد تقویت و پیشبرد طرح های کشاورزی حفاظتی، کشت نشایی، توسعه کشت گیاهان دارویی، فناوری های نوین در دام ، طیور و آبزیان وهمچنین مکانیزاسیون باغبانی به ویژه توسعه باغ ها در اراضی شیب دار به مدیریت های جهاد کشاورزی شهرستان ها ابلاغ شده است.
رئیس اداره فناوری های مکانیزه کشاورزی جهاد کشاورزی استان البرز گفت: بهره برداران می توانند با مراجعه به مدیریت های جهادکشاورزی شهرستان های محل فعالیت خود نسبت به تشکیل پرونده و دریافت تسهیلات ذکر شده اقدام کنند.
استان البرز دارای حدود 68 هزار هکتار اراضی زراعی وباغی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار