سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: بازیکنان ما تلاششأن را کردند و اینکه مردم خوشحال هستند ، راضی هستم.
کد خبر: ۶۷۷۸۲۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۸ 09 November 2018

جواد نکونام در نشست خبری پس از برد دو بر صفر برابر استقلال خوزستان با بیان اینکه یزدی سرمربی استقلال در طول بازی به جای اینکه دنبال بحث فنی باشد دنبال من بود تا ببیند چه کار انجام می دهم افزود: یزدی باید بداند که هنوز به اندازه ای نرسیده که بخواهد درباره من صحبت کند.
سرمربی تیم نساجی مازندران افزود: ما بر حریف ۱۱ نفره ۱۰ نفره پیروز شدیم و اگر تا پایان بازی ۱۱ نفره بودیم پنج تا شش گل می زدیم.
وی با بیان اینکه پنج بازی تیم استقلال خوزستان را دیده ام ادامه داد: در تمام این بازی ها کلا ۲۰ دقیقه هم بازی نکردند و همش روی زمین بودند.
نکونام با عنوان اینکه درباره داوری صحبت نمی‌کنم زیرا خودتان دیدید که داور چطور بازیکنان ما را اخراج کرد افزود: سه روز پیش از بازی به طور کتبی درخواست کردیم که محرومیت وی تعلیق شود.
سرمربی تیم نساجی افزود: نیمه اول ، بازی کاملا در اختیار ما بود و پس از اخراج بازیکن ما که داور اشتباه کرد و همچنین بازیکن ما هم بچگی کرد ، سعی کردیم بازی را ببندیم و از ضدحملات استفاده کنیم و بازیکنان ما هم تلاششأن را کردند و اینکه مردم خوشحال هستند ، راضی هستم.

 

داریوش یزدی: داوران ، مقصر اصلی باخت های ما بودند

سرمربی تیم استقلال خوزستان گفت: قطعا در تمام بازی هایی که باختیم داوری نقش اصلی را ایفا کرد.
داریوش یزدی پس از باخت دو بر صفر تیمش برابر نساجی مازندران در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه از حیث اینکه تیمم بازنده بود ناراحت هستم گفت: از این که نساجی این همه هوادار پرشور دارد بسیار خوشحال هستم و انتظار دارم از کسی که بیش از ۱۰۰ بازی ملی دارد به دنبال مسائلی فنی باشد.
وی با بیان اینکه من اولین بار نیست که به قائمشهر می آیم عنوان کرد: من متاسفم که فوتبال ما این گونه است و شب بازی بازیکن من را محروم می کنند و محرومان بازیکن حریف را می بخشند.
یزدی ادامه داد: تیم ما امروز فوتبال خیلی خوبی بازی کرد و نساجی در این بازی یک یار کم داشت ولی روی نیمکت ، کمیته انضباطی ، فدراسیون بیش از ۲۰ نفر اضافه داشته اند و همین داور چهارم در بازی با پارس جم بی دلیل دو بازیکن مرا اخراج کرد.
سرمربی تیم استقلال خوزستان با اشاره به اینکه نکونام در اروپا بازی کرد ولی چیزی که در کشورهای عربی یاد گرفته را به این تیم آورد گفت: نکونام باید به دنبال نکات فنی باشد ولی با اتلاف وقت به دنبال پیروزی بود.
یزدی ادامه داد: در بازی امروز در صحنه گل اول روی بازیکن ما خطا شد و فاصله فوتبالی ما با نساجی دو خطا بود و نساجی در جریان مسابقه بیشتر از ما موقعیت نداشت.
سرمربی تیم استقلال خوزستان با اشاره به مشکلات باشگاه اظهار داشت: تمام تلاش باشگاه ما این بود که امروز برای ما گرمکن تهیه کند ولی نتوانست و این تلاش ها هنوز منجر به تهیه اولین ها نشده است.
منبع: خبرگزاری صداوسیما

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار