امام جمعه نی‌ریز در خطبه‌های نماز‌جمعه بیان این که آمریکا نسبت به قبل ضعیف‌تر شده و آمریکای سابق نیست، عنوان داشت: «دشمن 40 سال است که نقشه می‌کشد و می‌خواهد ایران را از بین ببرد؛ اما خداوند نمی‌گذارد. به فضل الهی آنها توان مقابله با ما را ندارند و نمی‌توانند کاری از پیش ببرند.»
کد خبر: ۶۷۷۸۷۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰ 10 November 2018

تابناک فارس به نقل از هورگان: آیت‌ا... سید‌محمد فقیه در خطبه‌های نماز‌جمعه به سالروز تصویب قانون اساسی اشاره کرد که به گفته ایشان، بعد از آن هم به دستور امام(ره) تجدید و نواقص آن برطرف شد.

ایشان اظهار داشت: «امروز طبق قانون اساسی در کشور عمل می‌شود.»

خطیب جمعه نی‌ریز در جایی دیگر، به روز جهانی علم و دانش اشاره کرد و گفت: «علم و دانش باید در خدمت بشر باشد؛ نه در خدمت جنگ، ویرانگری و شرارت. دنیای امروز از نظر علم و دانش و صنعت پیشرفت کرده؛ اما برای ویرانی، خرابکاری و ساختن بمبهای کشتار جمعی. علم باید در خدمت بشر و در مقام پیشرفت مردم باشد تا زندگانی خوب و موفقی داشته باشند.»

عضو خبرگان رهبری با بیان این که آمریکا نسبت به قبل ضعیف‌تر شده و آمریکای سابق نیست، عنوان داشت: «دشمن 40 سال است که نقشه می‌کشد و می‌خواهد ایران را از بین ببرد؛ اما خداوند نمی‌گذارد. به فضل الهی آنها توان مقابله با ما را ندارند و نمی‌توانند کاری از پیش ببرند.»

آیت‌ا... فقیه افزود: «آنها فکر کرده‌اند می‌توانند ایران را در جهان منزوی کنند؛ اما مردم ایران در برابر آنها ایستاده‌اند و حنایشان دیگر رنگی ندارد؛ چرا که دنیا با تحریمهای آنها همراهی نمی‌کند.»

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار