عضو فقهای شورای نگهبان:
عضو فقهای شورای نگهبان با بیان این‌که مردم و مسئولان باید مسیر توسعه و پیشرفت کشور را منهای تمام غرب ترسیم کنند گفت: مقابله با جنگ روانی مهمترین مسئله امروز کشور برای برون رفت از مشکلات است.
کد خبر: ۶۷۷۸۹۱
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۱ 10 November 2018

آیت الله«سیدمحمدرضا مدرسی یزدی» در خطبه‌های این هفته 18 آبان ماه نماز جمعه شهرستان یزد با بیان این‌که انسان های مومن باید کتاب و دستورات الهی را ملاک رفتار و عمل خود قرار دهند، اظهار کرد: دشمنان دین و اسلام ناب محمدی هر روز با توطئه های مختلف سعی دارند افراد جامعه اسلامی و فرزندان آنها را از دین و ارزش های الهی دور کنند.

وی افزود: ما باید فرزندان خود را به علم و بصیرت دینی تجهیز کنیم و با افزایش بصیرت الهی راه نفوذ دشمنان به جامعه و باور دینی مسلمانان را مسدود کنیم.

امام جمعه موقت یزد در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که اعمال تحریم ها یکی از جدی ترین توطئه های شوم استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی است، گفت: متأسفانه بخش عمده ای از تحریم ها نتیجه عدم مدیریت صحیح و سازنده است.

مدرسی با اشاره به توطئه دشمنان علیه انسجام و وحدت اسلامی تصریح کرد: دشمن تلاش می کند که مردم را نسبت به دولت، انقلاب و دین اسلامی به اعتماد کند.

عضو فقهای شورای نگهبان در ادامه تأکید کرد: بالاترین مشکل امروز کشور را نبرد روانی دانست و بیان کرد: جنگ روانی از جمله توطئه‌های دشمنان دین و نظام اسلامی علیه ملت ولایت مدار ایران است.

وی با بیان این‌که مسئولان و مردم باید مسیر پیشرفت کشور را منهای تمام غرب برنامه‌ریزی کنند، گفت: نگاه به درون موثرترین راهکار برای توسعه اقتصادی کشور است.

امام جمعه موقت یزد خاطرنشان کرد: مسئولان نظام نباید در برابر غربی ها از خود ضعف نشان دهند و به هیچ وجه نباید روی کمک آنها برای توسعه و پیشرفت کشور حساب باز کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار