رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز از برگزاری 313 جلسه کارگروه تسهیل در این استان خبر داد و گفت: در قالب این جلسات پرداخت حدود 400 میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی استان مصوب شده است.
کد خبر: ۶۸۰۱۴۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶ 15 November 2018

جهانگیر شاهمرادی در حاشیه بازدید از چند کارخانه واقع در شهرک صنعتی اشتهارد و پروژه توسعه شهرک های صنعتی کوثر و امید البرز (اشتهارد2) به خبرنگاران گفت: حمایت از بخش خصوصی یکی از مهم ترین اصول کاری ما است به همین دلیل به صورت منظم بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی را در دستور کار قرار داده ایم تا از نزدیک با بخش خصوصی، تولیدکنندگان و صنعتگران هم کلام شده و شنونده مشکلات آنها باشیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز در ادامه یکی از مصادیق حمایت از تولید را برگزاری جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید برشمرد و افزود: تاکنون 313 جلسه کارگروه تسهیل در البرز برگزار شده که ثمره آن اجرایی شدن 2 هزار و 647 مصوبه در راستای رفع مشکلات واحدهای تولیدی و پرداخت حدود 400 میلیارد تومان تسهیلات به این واحدها است.

شاهمرادی در پایان از زحمات رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تشکر و قدردانی کرده و ادامه داد: همیشه در کنار دغدغه هایی که در راستای حفظ و گسترشِ تولید و اشتغال در سطح کشور دارند، مسائل صنایع، معادن، اصناف و تجار استان البرز را هم با اهتمام ویژه ای دنبال می کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار