مدیر یکی از واحد های بزرگ تولید پوشاک البرز گفت: مشکلات تامین ارز، مواد اولیه، مالیات و بیمه اصلی ترین مشکل واحد های تولیدی پوشاک است که نیازمند حمایت دولت برای رفع این مشکلات هستیم.
کد خبر: ۶۸۰۱۵۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۹ 15 November 2018

به گزارش «تابناک البرز»؛ رسول فرج پور که مدیر عامل شرکت موکارلو است که سال 81 تاسیس شده، با بیان اینکه این شرکت در دهه 80 به کشورهای اروپایی مانند اسپانیا صادرات داشته است، گفت: متاسفانه کشورهایی مانند ترکیه و چین از راه دامپینگ که عرضه کالا با قیمت کمتر از میزان واقعی است به تولید پوشاک ضربه جدی وارد می کند.

فرج پور گفت: روزانه این شرکت بین 250 تا 300 دست کت و کت و شلوار تولید می کند که قیمت آن حدود 700 هزار تومان است و نمونه خارجی مانند ایتالیایی با همین کیفیت بیش از 2 میلیون تومان در کشور ما به فروش می رسد.

بوستانی فر مدیر امور تشکل های صنعتی اداره کل صنعت معدن و تجارت استان البرز در قالب بازدید از این واحد بزرگ تولیدی با بیان اینکه در تلاش هستیم ظرفیت های تولیدی پوشاک البرز را به فروشندگان این استان معرفی کنیم، گفت: نمایش توان تولیدی و ارتباط مستقیم بازار و تولیدکنندگان میتواند با حذف واسطه ها موجب کاهش قیمت ها شود که این موضوع به نفع بازار است.

استان البرز با دارا بودن 200 واحد تولیدی بزرگ و بیش از هزار واحد تولیدی کوچک، سهم عمده ای در تولید پوشاک کشور دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار