فرماندار ساوجبلاغ گفت: در حوزه تسهیل‌گری موانع تولید، آنچه در حیطه کاری مسئولان استان البرز قرار دارد به خوبی اجرایی شده است هرچند نمی‌توان انکار کرد که وضعیت تحریم‌ها بر عملکرد واحدهای تولیدی تاثیر منفی گذاشته است.
کد خبر: ۶۸۱۷۳۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷ 19 November 2018

ابوالقاسم پالیزگیر، در حاشیه بازدید از نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی و اقتصادی البرز اظهار کرد: این نمایشگاه فرصتی برای واحدهای تولیدی کوچک و متوسطی است که به دلیل محدودیت‌های مالی توانایی تبلیغات گسترده را ندارند.

این مسئول در ادامه از ضرورت حمایت از تولیدکنندگان داخلی سخن به میان آورد و گفت: خوشبختانه البرز و به تبع آن، شهرستان‌های این استان حمایت خوبی از تولیدکنندگان دارند و شاهد این ادعا میزان تسهیلاتی است که به واحدهای تولیدی پرداخت شده است.

پالیزگیرتصریح کرد: علی رغم مشکلاتی که بانک‌ها برای واحدهای تولیدی ایجاد می‌کنند البرز در حوزه پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی در جایگاه سوم کشوری قرار دارد و 350 میلیارد تومان در 6 ماهه اول سال به واحدهای متقاضی تسهیلات ارائه شده است.

وی میزان پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی ساوجبلاغ را 62 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این رقم با رقم پرداختی برخی از استان‌های کشور برابری می‌کند.

این مسئول اضافه کرد: همچنین در حوزه ارائه خدمات، دستگاه های چون اداره برق، گاز، آب و محیط زیست همکاری خوبی با واحدهای تولیدی دارند و در صورت بروز مشکل، واحدهای تولیدی با مراجعه به فرمانداری شهرستان‌ها مشکل خود را در اسرع وقت حل می‌کنند.

فرماندار ساوجبلاغ تاکید کرد: در حوزه تسهیل‌گری موانع تولید، آنچه در حیطه کاری مسئولان استان البرز قرار دارد به خوبی اجرایی شده است هرچند نمی‌توان انکار کرد که وضعیت تحریم‌ها بر عملکرد واحدهای تولیدی تاثیر منفی گذاشته است.

وی تصریح کرد: واضح است وقتی روابط بین‌المللی کشور دچار محدودیت شود قطعا این موضوع بر روند صادرات محصولات تولیدی و وضعیت واردات مواد اولیه اثر می‌گذارد اما آنچه که در البرز به اختصاص اعتبار به واحدهای تولیدی مربوط می‌شود به درستی به سرانجام رسیده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار