مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: عدم پرداخت بیمه ممکن است به دلیل کمبود بودجه باشد اما تمامی سازمان‌ها ملزم به پرداخت بیمه جانبازان هستند.
کد خبر: ۶۸۱۷۳۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳ 19 November 2018

به گزارش «تابناک البرز»؛ ابراهیم طاهرنژاد با اشاره به قطع ناگهانی بیمه جانبازان و ایثارگران، اظهار کرد: مسئولیت پرداخت‌ها تا قبل از آبان ماه تحت نظر بنیاد شهید بوده است اما بعد از دریافت بخشنامه ریاست جمهوری تصمیم بر آن شد که سازمان‌ها بیمه تکمیلی کارمندان ایثارگر را پرداخت کنند.

وی در ادامه بیان کرد: عدم پرداخت بیمه ممکن است به دلیل کبود اعتبارات و بودجه باشد اما با توجه به شرایط اقتصادی جامعه، سازمان‌ها ملزم به پرداخت بیمه هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز بابیان اینکه سازوکارهای باید تکمیل شود، تأکید کرد: تلاش تمامی همکاران ما پرداخت و ارائه خدمات به بهترین شکل است و لازم است که در راستا اجرای برنامه‌ها، مسئولان سازوکارهای بیمه را تکمیل کنند.

طاهرنژاد تأمین اعتبارات سازمان‌ها و نهادها را حائز اهمیت تلقی کرد و گفت: از اهمیت اعتبارات  در تمامی نهادها آگاه هستیم اما بنیاد شهید فقط متولی بیمه ایثارگرانی است که تحت پوشش هیچ سازمان و نهادی نیستند.

وی در پایان اظهار کرد: ما تا به امروز با توجه به اخلاص و وسعت کار جانبازان، نتوانستیم زحمات این عزیزان را به نحو احسن جبران کنیم اما لازم به ذکر است که دولت در کادر درمانی، فرهنگی و غیره خدماتی با بهترین کیفیت در اختیار آن‌ها قرار داده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار