فرمانده سپاه استان البرز برنامه‌های هفته بسیج در استان را تشریح کرد و از افتتاح ۲۵ طرح عمرانی در مناطق محروم خبر داد.
کد خبر: ۶۸۱۸۷۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۳ 19 November 2018

به گزارش «تابناک البرز»؛ سید یوسف مولایی در نشست خبری هفته بسیج، با اشاره به اینکه در بسیج همه اقشار فارغ از گرایش و مذهب حضور دارند، اظهار کرد: فردا اولین روز از هفته بسیج با رویکرد مسجد محوری است.

وی با اشاره به این مطلب که بسیج در مسجد رشد پیداکرده است، گفت: روز دوم از هفته بسیج به نام اقتصاد مقاومتی، خدمت‌رسانی و سازندگی است، افتتاح ۲۵ طرح عمرانی و محرومیت‌زدایی را در برنامه داریم.

فرمانده سپاه استان البرز با تأکید بر اینکه ۱۷۰ گروه جهادی در مناطق محروم استان مشغول خدمات‌رسانی به مردم هستند، گفت: جشنواره جهادگران علم و فن‌آوری در استان البرز به‌صورت پایلوت اجرا می شود، مسابقات نوآوری صنعتی در دانشگاه‌ها،   پارک‌های علم و فن‌آوری و شهرک‌های صنعتی در حوزه کاری خودمان از برنامه‌های شاخصی است که اجرا می شود.

سردار مولایی بابیان اینکه سومین روز از هفته بسیج به نام اقتدار دفاعی و امنیتی نام‌گذاری شده است، بیان کرد: برای حفظ امنیت مردم گشت‌های محله محور راه‌اندازی شده است.

وی به اجرای مراسم عطرافشانی گلزار شهدا و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان در روز سوم از هفته بسیج اشاره کرد و گفت: بسیج بدون معنویت هیچ‌وقت نمی‌تواند زنده باشد، سلاح بسیج معنویت است.

فرمانده سپاه استان البرز گفت: حضور در نماز جمعه و سخنرانی در خطبه‌های نماز با محوریت حمایت از مردم مظلوم یمن ازجمله برنامه‌های بسیج در روز چهارم است.

سردار مولایی افزود: راه‌اندازی اجتماعات مردمی و کمپین حمایت از مردم مظلوم یمن، ازجمله اقدامات در روز پنجم بانام جهاد کبیر و استکبارستیزی است.

وی بابیان اینکه روز ششم به نام جهاد روشنگری و تبیین نام‌گذاری شده است، گفت: روایتگری ۴۰ سال افتخار و گردهمایی ائمه جمعه و جماعات از اقدامات این روز است.

فرمانده سپاه استان البرز با اشاره به اینکه  آخرین روز از هفته بسیج بانام چهل سال افتخار نام‌گذاری شده است، گفت: حماسه حضور بسیجیان در همه عرصه‌ها باید تبیین می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار