مدیرکل کمیته امداد استان ایلام؛
مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت:در اجرای سیاست‌های حمایتی کمیته امداد از اقشار محروم و آسیب‌پذیر، ما در استان ایلام آمار خدمت بگیران این نهاد را از ۲۱ هزار نفر به ۲۷ هزار نفر افزایش داده‌ایم.
کد خبر: ۶۸۲۰۶۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۱ 20 November 2018

 به گزارش تابناک ایلام،ضیاء رضایی گفت: در اجرای سیاست‌های حمایتی کمیته امداد از اقشار محروم و آسیب‌پذیر، ما در استان ایلام آمار خدمت بگیران این نهاد را از ۲۱ هزار نفر به ۲۷ هزار نفر افزایش داده‌ایم.

وی  گفت: امسال در اجرای طرح تغذیه کودکان نیازمند زیر ۵ سال، تعداد دو هزار و ۱۵۰ کودک دارای مشکل تغذیه موردحمایت امداد استان ایلام قرارگرفته‌اند و بر اساس یک برنامه مشخص که با همکاری دانشگاه علوم پزشکی تدوین‌شده است سبدهای غذایی به خانواده این کودکان تحویل می‌شود.

وی پرداخت وام قرض‌الحسنه کارگشایی به نیازمندان را از برجسته‌ترین خدمات این نهاد در استان ایلام برشمرد و گفت: امسال بیش از سه هزار و ۳۰۰ نفر نیازمند در این استان از وام قرض‌الحسنه کارگشایی برخوردار می‌شوند و هم‌اکنون هیچ متقاضی پشت نوبت در این زمینه نداریم.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با اشاره به اینکه پرداخت وام کارگشایی به نیازمندان به‌موقع و به‌روز انجام می‌گیرد گفت: قبلاً سهم نیازمندان غیرتحت پوشش از وام کارگشایی ۲۰ درصد بود که با موافقت مرکز این سهم به ۳۰ درصد افزایش پیداکرده است.

وی پرداخت ۱۲۴ میلیارد تومان وام اشتغال به مددجویان و نیازمندان، تأمین مسکن برای هزار و ۱۳۵ خانوار، ارائه خدمات فرهنگی ویژه به بیش از ۱۰ هزار خانواده، پرداخت کمک‌هزینه ازدواج به بیش از دو هزار نوعروس و نیز پرداخت شهریه و کمک‌هزینه تحصیلی به بیش از هفت هزار دانش‌آموز و دانشجو از مهم‌ترین خدمات کمیته امداد استان ایلام به نیازمندان در سال جاری بوده است./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار