سرپرست استانداری البرز با اشاره به اینکه زمین مناسب برای ایجاد کتابخانه مرکزی پیش بینی شده است گفت: امید است با تعامل ویژه مجموعه استان به زودی عملیات ایجاد کتابخانه مرکزی اجرایی شود.
کد خبر: ۶۸۲۲۲۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴ 20 November 2018

عزیزالله شهبازی در آیین گرامیداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار البرز با بیان اینکه عشق به کتاب پایان ندارد افزود: ما به عنوان مسئولان و متولیان استان باید شرایط و زیر ساختها را برای ترویج و رشد کتاب و کتابخوانی فراهم کنیم .
سرپرست استانداری البرز گفت: وضعیت استان البرز در حوزه کتاب و کتابخوانی براساس داده هایی که مورد مطالعه قرار گرفت به نسبت کشور بهتر است.
وی اضافه کرد: با توجه به بررسی های صورت گرفته در البرز اقدامات خوبی در حوزه کتابخوانی صورت گرفته و در این راستا هم افزایی قابل توجهی وجود دارد.
شهبازی به حصر خانگی کتاب ها نیز اشاره کرد و افزود: از رسانه ملی انتظار می رود که با همراهی بیشتر در زمینه ترویج فرهنگ اهدای کتاب های غیرقابل استفاده در خانه ها به کتابخانه های عمومی اطلاع رسانی داشته باشد.
وی خاطرنشان کرد: راه اندازی کتابخانه سیار نیز اقدام ارزشمندی بود که در البرز شکل گرفته و باید تمهیدات لازم برای تقویت این امر اندیشیده شود.
سرپرست استانداری البرز گفت: شهرداری کرج نیز تعامل خوبی در حوزه ایجاد زیرساخت های کتابخوانی داشته است.
وی افزود: جمعیت قابل توجهی از افراد تربیت یافته، اهل دانش و فضل در البرز وجود دارد که فرصتی مغتنم برای نظام اسلامی محسوب می شود.
در این آیین با حضور سرپرست استانداری البرز ، کولیوند و اکبریان 2 نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران استان البرز از منتخبان فعال عرصه کتاب ، کتابخوانی و کتابداری استان البرز تقدیر شد.

برچسب ها: کتاب ، تجلیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار