عضو شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به مشکلات مالی و عدم دریافت حقوق کارکنان بیمارستان امام خمینی (ره) گفت: با توجه به پیچیدگی موضوع ، مسئولان باید مشکل را برطرف کنند.
کد خبر: ۶۸۲۶۶۵
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸ 21 November 2018
به گزارش «تابناک البرز»؛ غدیر مهدوی در نطق پیش از دستور نشست شورای اسلامی شهر کرج اظهارداشت: متاسفانه در صحنه عمل اهتمامی برای حل مشکلات بیمارستان امام خمینی (ره) وجود ندارند و هر روز بر پیچیدگی کلاف دغدغه ها و چالش های این مرکز درمانی افزوده می شود. 
وی بیان داشت: انتظار می رود مسئولان برای ساماندهی بیمارستان امام خمینی (ره) به طور قاطع ورود کنند.
مهدوی افزود: گرچه مشکلات بیمارستان به صورت مستقیم به مدیریت شهری کرج مربوط نمی شود اما از استانداری البرز، نمایندگان مجلس و رسانه ها انتظار می رود که این موضوع را تا زمان به نتیجه رسیدن پیگیری کنند.
این عضو شورا خاطر نشان کرد: در رسانه ها مطرح شده این بیمارستان از طریق مزایده واگذار شده اما کارکنان می گویند که این موضوع صحت ندارد. 
کارکنان بیمارستان امام خمینی (ره) کرج از ابتدای سال جاری تا کنون چندین بار درقالب تحصن مشکلات حقوقی خود را مطرح کرده اند.
بیمارستان امام خمینی (ره) حدود 2 سال است که از بخش خصوصی به دولتی تبدیل شده و به گفته کارکنان این بیمارستان هیچ اعتبار دولتی به بیمارستان تزریق نشده است .
اکنون حدود 600 نفر از پرسنل بیمارستان که ارتزاق خانواده های آنها دچار مشکل شده، از مسئولان انتظار اقدام فوری دارند.
به گفته کارکنان بیمارستان امام خمینی (ره) حدود 6 ماه است که حقوق آنان پرداخت نشده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار