رئیس سازمان جهاد کشاورزی البرز به جایگاه البرز در تأمین آرد و نان تهران اشاره و خاطرنشان کرد: این موضوع اهمیت البرز در بخش آرد و نان را نشان می‌دهد و به هر دلیلی اگر در این زمینه مشکلی به وجود آید تبعات بدی خواهد داشت.
کد خبر: ۶۸۳۰۲۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۲ 22 November 2018

سید مجید موسوی در بازدید از شرکت غله و خدمات بازرگانی البرز گفت: سالانه 44 هزار و 800 تن گندم در البرز تولید می‌شود که این گندم در مقایسه با گندم سایر مناطق کشور ماندگاری بیشتری دارد و از کیفیت بهتری هم برای پخت نان برخوردار است.

موسوی با اشاره به ظرفیت یک میلیون و 350 هزار تنی البرز برای ذخیره گندم، افزود: هر ماه 19 هزار و 600 تن گندم و 15 هزار و 300 تن آرد در استان مصرف می‌شود.

وی در ادامه به جایگاه البرز در تأمین آرد و نان تهران اشاره و خاطر نشان کرد: این موضوع اهمیت البرز در بخش آرد و نان را نشان می‌دهد و به هر دلیلی اگر در این زمینه مشکلی به وجود آید تبعات بدی خواهد داشت.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی البرز در پایان اعلام کرد: سیلوهای ذخیره گندم البرز قدیمی است و به مرمت نیاز دارند، بنابراین هرچه سریعتر باید برای بازسازی این سیلوها تدابیری اندیشید و به دستگاه‌های مدرن مجهز کرد.

برچسب ها: جهاد کشاورزی ، غله
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار