فرمانده سپاه ناحیه همدان با اشاره به برخی اقدامات بسیج در همدان گفت: پنج منطقه آسیب‌های اجتماعی و ۳۶۰ معتاد متجاهر شناسایی و برخورد با فروشندگان مواد مخدر انجام شده است.
کد خبر: ۶۸۳۳۹۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۲ 24 November 2018

حسن برزگر گفت: انسجام ملی، منابع انرژی، قدرت منطقه‌ای و توان بازدارنده موشکی چهار مولفه قدرت ایران است که دشمنان هدف گرفته‌اند و باید مراقب بود.

به گزارش فارس ، برزگر در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه همدان با بیان اینکه سابقه آمریکا انقدر بد هست که برای تشریح جنایات بسیار آن می‌مانیم چه بگوییم، اظهار کرد: عجیب اینکه ترامپ قمارباز در رأس آمریکای جنایتکار ملت شریف ما را تروریست می‌خواند در صورتی که دست ما به خون کسی آلوده نشده، اما دست مقامات آمریکایی در خون است.

وی با بیان اینکه آمریکا در ایجاد و حمایت از داعش نقش اصلی را داشت به طوری که دولتمردان آن در مناظرات به این موضوع اعتراف کردند، گفت: کسی که اجازه برخورد با رژیم کودک‌کش اسرائیل را نمی‌دهد آمریکاست.

فرمانده سپاه ناحیه همدان ادامه داد: حامی رژیم سعودی که یک انتخابات نداشته و فقط مردم را گردن می‌زند آمریکاست؛ در جریان قتل خاشقچی نیز به جهت اینکه این رژیم منحوس را بیشتر بدوشند نمایش‌هایی اجرا کردند.

وی افزود: امروز در یمن به سبب همین حمایت‌های آمریکا از سعودی‌ها، قحطی به وجود آمده و هر ۱۰ دقیقه یک کودک می‌میرد در حالی که کل کشور‌های دنیا کنوانسیون حقوق کودک را امضا کرده‌اند آمریکا همچنان از پیوستن به کنوانسیون‌های مختلف استنکاف می‌ورزد.

برزگر با بیان اینکه آمریکا که ملت ما را متهم به تروریسم می‌کند تنها کشوری در دنیاست که از بمب اتم استفاده کرده و هواپیمای مسافربری را مورد هدف قرار داده است، ادامه داد: این‌ها در زندان ابوغریب و گوانتانامو چه‌ها که نکردند؛ آن‌ها از تمام مستبدان و گروهک‌های خونریز مانند منافقان حمایت کرده و می‌کنند.

وی با اشاره به صلح‌دوستی ملت ایران ادامه داد: همه توریست‌ها میهمانوازی و مهربانی ملت ما را مورد تاکید قرار می‌دهند و جهان به تمدن و فرهنگ ایرانیان معترف است.

فرمانده سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند: آمریکا قابل اطمینان نیست، گفت: همه دیدیم که آمریکا خروج از برجام و تعهدات بین‌المللی را اجرا کرد، ضمن اینکه به اروپا هم نباید خوش‌بین بود.

وی تأکید کرد: انسجام ملی، منابع انرژی، قدرت منطقه‌ای و توان بازدارنده موشکی چهار مولفه قدرت ایران است که دشمنان هدف گرفته‌اند و باید مراقب بود.


توجیه یک‌َهزار و ۵۰۰ دانش‌آموز، ۴۰۰ نفر از والدین و ۲ هزار نفر از مردم عادی در حوزه پیشگیری از مواد مخدر و اجرای طرح همگام با کشاورز در ۶ روستا و حضور در میز خدمت ادارات طی هفته بسیج از دیگر مواردی بود که برزگر به آن پرداخت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار