فرمانده انتظامی البرز گفت: با تلاش ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی، از بار دو دستگاه تریلر در محورهای ورودی استان، سه هزار کارتن آناناس به ارزش 10 میلیارد ریال کشف شد.
کد خبر: ۶۸۳۵۴۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸ 24 November 2018

سردار عباسعلی محمدیان گفت: در پی دریافت گزارش‌هایی مبنی بر ترخیص میوه قاچاق از استان‌های جنوبی کشور و انتقال آن با استفاده از دو دستگاه خودرو تریلر به سمت استان البرز، ماموران اداره مبارزه با کالای قاچاق پلیس آگاهی استان البرز بلافاصله وارد عمل شدند.

وی افزود: ماموران پس از استقرار در محورهای ورودی استان و پایش خودروهای عبوری، خودروهای مورد نظر را شناسایی و با رعایت موارد حفاظتی و امنیتی، آنها را توقیف و هر دو نفر راننده خودروها را دستگیر کردند.

سردار محمدیان با بیان این که در بازرسی از خودرو ها تعداد سه هزار کارتن آناناس فاقد اسناد و مجوزهاي گمرکي معتبر کشف شد گفت: ارزش کالاهاي کشف شده 10 میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان البرز بیان کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در خصوص مبارزه با کالای قاچاق، مسئولیت پلیس در این خصوص بیش از پیش بوده و برابر دستور العمل ها و ابلاغیه های صادره به صورت کاملا فعال و جهادی با این پدیده شوم برخورد و فعالیت قاچاقچیان فرآورده‌های نفتی و کالا رصد می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار