مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز گفت: در شش ماه اول امسال 26 هزار شغل در سامانه رصد اشتغال استان به ثبت رسیده است.
کد خبر: ۶۸۴۵۲۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۱ 27 November 2018

اسماعیل خلیلی اظهار کرد: سامانه رصد از سال 90   براساس تصمیم شورای عالی اشتغال به‌منظور نظارت مستمر، مستقیم و مؤثر بر فرایند ایجاد فرصت‌های شغلی جدید در کشور و در راستای ایجاد بانک اطلاعاتی در حوزه بازار کار، توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی راه‌اندازی شده است.

وی ادامه داد: تمام دستگاه‌های اجرایی باید اطلاعات شاغلین خود را به‌  صورت برخط در سطح استانی و شهرستانی در این سامانه ثبت کنند.

وی تصریح کرد: در شش ماهه اول امسال آمار اشتغال   ادارات و دستگاه‌های مختلف جمع آوری و در سامانه رصد اشتغال به ثبت رسیده است.

این مسئول توضیح داد: بر اساس اطلاعات ثبت شده در این سامانه تا پایان شهریور 26 هزار شغل جدید در استان ایجاد شده است.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی البرز اضافه کرد: خوشبختانه امکان ثبت مجدد شغلی که   قبلاً در این سامانه به ثبت رسیده وجود ندارد بنابراین آمار ارائه شده از طریق این سامانه واقعی است.

خلیلی با اشاره به اینکه اشتغال ایجاد شده در استان خالص نیست، گفت: در کنار 26 هزار نفری که تا پایان تابستان در سامانه به ثبت رسیده‌اند عده ای هم خارج شده اند به همین دلیل باید گفت این اشتغال 26 هزار نفری  خالص نیست و باید با بررسی دقیق آمار اشتغال خالص محاسبه شود. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار