مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: قوی‌ترین و برنده‌ترین سلاح در مقابله با دشمن ترویج و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت است و باید در این حوزه فرهنگ‌سازی شود و آن را به نسل سوم و چهارم انقلاب منتقل کنیم.
کد خبر: ۶۸۵۰۰۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴ 28 November 2018

ابراهیم طاهرنژاد مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز، سردار محمدیان فرمانده انتظامی استان البرز به همراه جمعی از مسئولین و خادمان شهدا باهدف تکریم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و در راستای اجرای طرح سپاس به دیدار مادر گرامی شهید والامقام حسن میرالی و والدین گرامی شهید والامقام سیروس آقامحمدی رفته و با آنان به گفتگو پرداختند.
ابراهیم طاهرنژاد در این دیدار با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران گفت: قوی‌ترین و برنده‌ترین سلاح در مقابله با دشمن ترویج و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت است و باید در این حوزه فرهنگ‌سازی شود و آن را به نسل سوم و چهارم انقلاب منتقل کنیم.
وی افزود: امروز در شرایط کنونی لبه تیز تیغ دشمن متوجه ماست و قصد دشمن ضربه زدن به‌نظام است، باید با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت انقلاب را در برابر خطرات بیمه کنیم.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در ادامه تصریح کرد: خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تأثیر بسزایی در جهت ترویج فرهنگ و ایثار و شهادت دارند که باید از این ظرفیت به‌خوبی استفاده کنیم.
گفتنی است در پایان حاضرین بار دیگر با آرمان‌های بلند شهدا و امام شهدا تجدید میثاق کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار