مراسم تکریم ومعارفه مدیرکل صداوسیما مرکز البرز با حضور معاون امور استان‌ها سازمان صداوسیما برگزار شد.
کد خبر: ۶۸۵۸۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۹ 01 December 2018

در مراسمی با حضور دکتر دارابی، معاون امور استان های سازمان صداوسیما، سرپرست استانداری البرز، ضمن قدردانی از خدمات علی رامک مدیرکل پیشین، علی صادق مقدسی به عنوان مدیرکل جدید صداوسیمای مرکز البرز معرفی شد.

معاون امور استان ها سازمان صداوسیما دراین آئین گفت: صداوسیما زبان مردم است و باید آن چیزی که دستاورد این مردم و نظام است به نمایش گذاشته شود و سیاست اصلی ما حفظ مخاطبان فعلی و جذب مخاطبان جدید است 

وی گفت : صداوسیما خود را حامی و همراه دولت می داند چرا که این دولت برآمده از رای مردم است.

وی درادامه با اشاره به فعالیت های مدیرکل سابق مرکز البرز گفت:سریال ابوذر زمان از اقدامات مثبت دوره آقای رامک است  که امیدواریم با کیفیت به پایان برسد.

معاون امور استان های سازمان صداوسیما افزود: رامک مدیری کم حرف ولی پرتوان بود و برنامه های خوبی در این مدت در استان البرز رقم خورد.

وی همچنین با اشاره به سوابق مدیریتی مقدسی  گفت:ایشان دارای سوابق خوبی در مراکز مختلف استانی بودندو در بخشهای مختلف سازمان خدمات خوبی ارائه کردند.

دارابی افزود: علی صادق مقدسی در مراکز مهم وحساس سازمان حضور داشتند و جز پنج مدیر برتر استانی صداوسیما هستند که  امیدواریم با خوش فکری و توانایی های خود بتوانند مدیری موفق برای ایران کوچک باشند.

رامک ،مدیرکل سابق صداوسیما مرکز البرز نیز گفت:ساماندهی 120 نفر از کارکنان حق الزحمه ای بدون قرارداد, شتاب بخشی در توسعه زیرساخت های تولید برنامه های تصویری, پرداخت بدهی مرکز طی سه سال گذشته, تحهیز ساختمان اداری , راه اندازی بخش موسیقی, راه اندازی دفاتر خبری در شهرستان های استان, تولید اولین سریال انیمیشنی در البرز, دریافت رتبه های برتر در جشنواره های ملی از افتخارات  شبکه استانی صداوسیما مرکز البرز است .

رامک افزود:بودحه استانی صداوسیما مرکز البرز،از 780 میلیون به یک میلیارد و ششصد و نود میلیون تومان رسید که در مقابل  بودجه استان های دیگر رقم قابل توجه ای نیست.

مقدسی هم در این مراسم با اشاره به جایگاه ویژه استان البرز در کشور گفت: ما در مجموعه صداوسیمای مرکز البرز تلاش خواهیم کرد در راستای سیاست های سازمان حرکت کرده و تولیدات شایسته ای برای مردم البرز که رنگین کمانی از اقوام ایرانی است تولید کنیم.

وی افزود: امیدآفرینی و نمایش دستاوردهای نظام شکوهمند اسلامی از دیگر برنامه هایی است که در دستور کار قرار می گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار