کد خبر: ۶۸۵۹۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۰ 29 July 2015
رییس هیئت اسکی استان البرز با اشاره به اینکه البرز از درآمدهای پیست دیزین سهمی ندارد، گفت: سهم البرز از درآمدهای پیست بین المللی دیزین باید لحاظ شود چرا که این مطالبه بر زمین مانده است.
علی عمران سولقانی در گفتگو با مهر اظهار کرد: سالهاست این پیست به عنوان پر مخاطب ترین پیست اسکی کشور در فصول مختلف سال پذیرای علاقمندان به این ورزش است اما در خصوص درآمدهای حاصله البرز هیچ سهمی نداشته است.

وی افزود: در کوچک‌ترین اتفاق و حادثه ای در این پیست مسئولان البرز و مدیران مربوطه البرزی مورد بازخواست قرار می گیرند اما در موضوع درآمدها و اختصاص بخشی از این ارزش افزوده ایجاد شده استان ما سهمی ندارد.

سولقانی با بیان اینکه مطالبه این حق را در نامه ای به وزیر ورزش اعلام کرده ایم، گفت: سالهاست میزبان شایسته ای برای اسکی بازان و تیم های مختلف بوده ایم و مجموعه استان برای خدمات دهی این مجموعه بین المللی آنچه در توان داشته ارائه کرده است با این حال جای تاسف است که ما در تصمیم سازی های این مجموعه و عقد قراردادها نقشی نداریم.

رییس هیئت اسکی استان البرز در ادامه گفت: از بُعد سخت افزاری مشکلی برای بهره گیری از امکانات پیست نداریم و برنامه های مان برای آماده سازی تیم ها به خوبی پیش می رود اما همانطور که گفتم در بخش درآمدی باید استان البرز و مطالبه به حق ما دیده شود برای تحقق آن اقدام لازم از سوی وزارت ورزش انجام شود.

این مسئول در بخشی دیگر از صحبت های خود از حضور نمایندگان البرز در مسابقات جهانی اسکی چمن در کشور جمهوری چک خبر داد و گفت: دو ورزشکار و یک مربی این استان در معیت تیم ملی در این رویداد جهانی حضور دارند ضمن آنکه هفته آینده نیز سه ورزشکار و مربی دیگر این استان به این کشور سفر کرده و در کمپ تمرینی فدراسیون جهانی اسکی حضور پیدا می کنند.

سولقانی در پایان از اجرای طرح استعدادیابی در این هیئت خبر داد و افزود: در این طرح ۱۲ نونهال مستعد شناسایی شده اند و امیدوارم در آینده پشتوانه خوبی برای تیم های ملی اسکی کشورمان باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار