رمضان رستمی با اشاره به استمرار روند نظارت بر بازار، گفت: بازرسان اصناف به صورت مستمر وضعیت بازار را رصد می کنند.
کد خبر: ۶۸۶۱۵۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۱ 02 December 2018

رمضان رستمی مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف مرکز استان البرز اظهار کرد: بازرسان اتاق اصناف در صورت مواجهه با تخلفات صنفی و یا مشاهده نوسانات قیمت و یا کمبود کالا مراتب را جهت سیر مراحل قانونی گزارش می کنند.

وی افزود: در این بین گاهاً مواردی مشاهده شده است که برخی واحدها مبادرت به پاک نمودن قیمت های قدیمی کالا و عرضه و فروش آن به قیمت های جدید و حتی بیشتر می‌کنند که این امر مصداق بارز گران‌فروشی محسوب و به بازرسان نیز تاکید شده است برخوردی قاطع و بدون اغماض با این افراد داشته باشند و برابر مقررات، پرونده تعزیری آنها جهت سیر مراحل قانونی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شود.

مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف مرکز استان البرز، تصریح کرد: همچنین برخی افراد در بازار در برابر کاهش قیمت اجناس مقاومت کرده و سعی در القاء یک جو روانی مبنی بر کمبود کالا و یا افزایش قیمت به مصرف کنندگان را دارند که توصیه می شود شهروندان عزیز فریب تبلیغات کاذب را نخورند و صرفاً به اندازه مایحتاج معمول خود مبادرت به تامین کالا و خدمات مورد نظر کنند.

رستمی در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده تخلفاتی همچون گرانفروشی، کم فروشی، احتکار و سایر تخلفات در این حوزه مراتب را از طریق شماره تلفن های ۵-۳۲۲۱۸۱۵۴ ۰۲۶اطلاع رسانی کنند تا مورد رسیدگی قرار گیرد.

برچسب ها: اصناف ، گران فروشی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار