ناصر مقدم با اشاره به برگزاری مجمع فوق العاده خانه مطبوعات استان البرز گفت: برای تشکیل مجمع فوق العاده، اعضای خانه مطبوعات مجدد با رعایت اساسنامه درخواست خود را ارسال کنند ودر صورتی که هیئت مدیره به این موضوع رسیدگی نکند اداره کل ارشاد البرز پیگیری های لازم را انجام خواهد داد.
کد خبر: ۶۸۸۶۳۸
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴ 09 December 2018

به گزارش «تابناک البرز»؛ ناصر مقدم در خصوص برگزاری مجمع خانه مطبوعات البرز، اظهار کرد: تمام سعی تلاش ما بر این بود که خانه مطبوعات حواشی را کنار بگذارد و اعضای هیئت مدیره به وظیفه اصلی خود بپردازد.

وی افزود: در روزهای نخست که بنده در اداره کل ارشاد البرز حضور داشتم برخی به نحوه انتخابات خانه مطبوعات و انتخاب هیئت مدیره اعتراض داشتند  واین در حالی است که انتخابات برگزار شده بود و وزارت خانه نیز آن را تائید کرده بود بنابراین هیچگونه تغییری نمی توانستیم در آن ایجاد کنیم.

مقدم با بیان اینکه به مرور زمان اختلاف بین اعضای هیئت مدیره بیشتر شد، گفت: متاسفانه با اختلافات به وجود آمده، خانه مطبوعات این روزها در حالت برزخ به سر می برد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان البرز با اشاره به اینکه شیوه بنده بر این بود که بایستی دوستانه مسائل را حل کنیم، افزود: در این مدت هم بنای کار ما بر این رویه بود ولی به هیچ وجهه موافق این نیستم که قوانین زیر پا گذاشته شود.

وی ادامه داد: جلسات متعددی با هیئت مدیره برگزار شد و خواهش کردیم که اعضای هیئت مدیره وظایف خود را به خوبی انجام دهند ولی متاسفانه در حالی که تغییرات هیئت مدیره باید به ثبت می رسید ولی در دو نوبت به قول خود عمل نکرد.

مقدم خاطرنشان کرد: اعضای هیئت مدیره نامه ای به اداره کل ارشاد البرز ارسال کردند که ۳ نفر از اعضا را سلب عضویت کردند و بعد از ۳ روز نامه ای نیز ازسوی ۹۲خبرنگاربه دست ما رسید که درخواست مجمع عمومی فوق العاده داده بودند.

این مسئول افزود: این دو نامه را در دستور کار قرار دادیم تا بررسی شود و در طول این مدت ما خواستیم تا اعضا  کنار هم وظایف اصلی خود را به خوبی انجام دهند همچنین خبرنگارانی نیز مراجعه می کردند که درعضویت به خانه مطبوعات  مشکل دارند.

مقدم با یادآوری اینکه تا پایان آذرماه هر کسی عضو خانه مطبوعات شود مبلغ عضویت را اداره ارشاد پرداخت خواهد کرد، گفت: برخی افرادی که مراجعه می کردند مدارک ناقص داشتند و یا شرایط لازم را نداشتند.

وی با اشاره به اینکه از۹۲ امضا عضوخانه مطبوعات ۱۵ نفرامضا نکرده بودند و ۱۲ نفرعضوخانه نبودند، گفت:هفته گذشته پس از یک نشست با اعضای خانه مطبوعات مقرر شد که افرادی که بنا براساسنامه ۳جلسه حضورنداشته باشند سلب عضویت می شوند.

این مسئول اضافه کرد: براین اساس با سلب عضویت یک نفر نفر جدید جایگزین شد و دو عضو دیگر با ارائه ادله درجای خود باقی ماندند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان البرز در خصوص برگزاری مجمع فوق العاده، گفت:هیئت مدیره خانه مطبوعات امضاهای جمع آوری شده را قانونی ندانست از این رو نامه را به وزارتخانه ارسال کرده و پس از بررسی مقرر شد تا برای تشکیل مجمع فوق العاده اعضای خانه مطبوعات مجدد با رعایت اساسنامه درخواست خود را با امضای جدید ارسال کنند.

وی در پایان گفت: اگر هیئت مدیره در هر شرایطی به این موضوع رسیدگی نکرد اداره کل ارشاد البرز پیگیری های لازم را انجام خواهد داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار