حضور فرمانده ناجا در البرز؛
فرمانده انتظامی ناجا گفت: راه اندازی کلانتری در یک منطقه مانند افتتاح بیمارستان ایجاد امنیت روانی در میان مردم می کند.
کد خبر: ۶۸۸۶۵۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۷ 09 December 2018

به گزارش «تابناک البرز»؛ سردار اشتری ابتدا با نماینده ولی فقیه در استان دیدار و سپس از یگان امداد استان در محل فرماندهی نیروی انتظامی بازدید کرد .

سردار اشتری در برنامه سفر یک روزه خود به استان البرز، در همایش فرماندهان و مدیران پاسگاه ها و کلانتری های استان البرز با اشاره به اینکه استان البرز ایران کوچک است گفت: این استان به دلیل حضور اقوام و مذاهب مختلف و شهروندانی با روحیات مختلف، ویژگی های خاصی دارد که می تواند باعث رشد و پیشرفت باشد و از طرفی هم مشکلاتی ایجاد کند.
وی افزود: باید تمام تلاش ما ارتقا امنیت باشد ،هر جا که امنیت باشد رشد اقتصادی و پیشرفت های علمی هم هست.
فرمانده انتظامی ناجا در ادامه به حادثه تروریستی ۱۵ آذر در چابهار اشاره کرد و گفت: هوشیاری پلیس در چابهار باعث خنثی شدن این حادثه شد، خودرویی که با 230کیلو مواد منفجره قصد عملیات انتحاری داشت به لطف خدا و آمادگی های قبلی و هوشیاری پلیس خنثی شد.
سردار اشتری اضافه کرد: هفته ای نیست که یکی از همکاران ما به شهادت نرسد، باید تمام تلاش ما این باشد که امنیتی که حاصل خون شهداست را حفظ کنیم، مانند امنیت اخلاقی و روانی، ما وظیفه داریم کاری را انجام دهیم که خانواده احساس نگرانی از خروج فرزندان خود از خانه نداشته باشند و این ابعاد مختلفی دارد و باید آسیب ها را بشناسیم و برای آنها برنامه ریزی کنیم.
وی افزود: فرماندهان پاسگاه ها باید تمام ذهن خود را به ارتقا امنیت در مناطق خود کنند، باید با اشراف کامل در محیط پیرامون خود بدانند تهدیدات چه چیزهایی است و با این اطلاعات از جرم پیشگیری کنند.
وی افزود: خدمات نیروی انتظامی مستقیم برای مردم است، افتتاح یک کلانتری در یک منطقه مانند ساخت یک بیمارستان ایجاد امنیت می کند، وبرای ارتقای این امنیت کمک دستگاه های دیگر نیاز است.
فرمانده ناجا گفت:در اتفاقات ماه  اخیر همین استان هم اگر مشارکت مردم نبود شاید کار سخت تر میشد، نیروی انتظامی هم قدرتمند در برابر تجمعات ایستادگی کرد، شاید تمام تجمعات به ۱۰ هزار نفر نرسید و نیروی انتظامی به خوبی مدیریت کرد تا اتفاقاتی مانند فرانسه در این جا رخ ندهد.
فرمانده ناجا در ادامه با توجه به اینکه اعتماد مردم نسبت به ‌پلیس افزایش یافته گفت: در حال حاضر بین دستگاه های مختلف رتبه دوم در اعتماد سنجی را کسب کرده ایم.
‌سردار اشتری افزود:با هر کسی که بخواهد ناهنجاری انجام دهد و مردم را اذیت  و تجاوز به حقوق آنها کند با قدرت برخورد خواهیم کرد، البته این ها آمارشان کم است و ۹۷ درصد کسانی هستند که به آنها خدمت می کنیم.
وی در ادامه به ارتقای وضعیت معیشتی کارکنان نیروی  انتظامی هم اشاره کرد و گفت: نهضت خانه سازی برنانه ای است که مشکل مسکن حدود ۵۰ درصد کارکنان ما را تا ۳ سال آینده حل خواهد کرد.
سردار اشتری اضافه کرد: آینده خوبی برای نیروی انتظامی وجود دارد، اهتمامی که به نیروی انتظامی وجود دارد با همت نیروهای پلیس افزایش یافته، تحرکاتی که ضد انقلاب و آمریکایی ها دارند مانند آنکه رییس جمهور احمق آمریکا تحریک می کند و می گوید چنان می کنیم، برای ۱۳ آبان برنامه داشتند ، برای چهلمین سال پیروزی انقلاب هم برنامه دارند ولی به قول حضرت آقا که گفتند شتر در خواب بیند پنبه دانه هیچ کاری نمیتواند انجام دهند، ما امسال دهه فجر را بهتر از سالهای گذشت برگزار خواهیم کرد.
در پایان این همایش از فرمانده هان نمونه استان نیز تجلیل شد.

سردار اشتری  در ادامه  پاسگاه  ۱۹۷ در استان را  راه اندازی کرد .
وی همچنین قرار است از ساختمان جدید فرماندهی نیروی انتظامی نظرآباد دیدن کند .

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
دیر فهمیدید 200 ال کشور را به عقب بردید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار