اسدالله غلام رضایی ضمن اشاره به گرانی ها و نوسانات ارزی اخیر، گفت: درهیچ کدام از فروشگاه های کرج شاهد عدم عرضه محصولات صوتی وتصویری نیستیم.
کد خبر: ۶۸۸۷۰۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۲ 09 December 2018

به گزارش «تابناک البرز»؛ اسدالله غلامرضائی رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی صوتی و تصویری کرج گفت: عطش کسانی که به دنبال خرید  لوازم خانگی مازاد بر نیاز خود  و به نوعی احتکار آن بودند از بین رفته  و همین امر موجب شده تا آرامش به بازار برگردد.

وی در رابطه با تخلفاتی که در این صنف صورت می گیرد، افزود: خوشبختانه در سطح استان کمتر کسی پیدا می شود که جنس بدون گارانتی خریداری کرده باشد و اگر هم باشد دارای مجوز نیست و باید خودشان جوابگوی مشکلات صنفی و دیگر مشکلات باشند.

رضائی در ادامه با اشاره به تعداد واحدهای دارای مجوز، افزود:۵۰۰واحد صنفی با مجوز داریم که در این چند ماه به دلیل افت سرمایه و فروش اقساط کالا و عدم وصول آنها ۱۰ درصد ریزش داشته است.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی صوتی و تصویری کرج با اشاره به فعالیت های وارداتی  و نوسانات ارزی و تحریم ها در این  صنف، افزود: طی چند ماه گذشته که اجازه واردات کالاهای خارجی داده نشد بخشی از شرکتها که کالاهایی را  به صورت اعتباری خریداری کرده بودند نتوانستند از گمرک ترخیص کنند ورشکست شدند وهمین امر باعث تقویت بازار داخلی شد.

وی در رابطه با فروش کالاهای داخلی بیان کرد: کالاهای داخلی  طی پنج تا شش ماه گذشته به دلیل اینکه تولیداتشان نخوابد ۸۰ تا ۱۰۰ درصد افزایش قیمت داشتند و در سال جاری  به دنبال این هستیم تا مصرف  کننده را به سمت تولیدات داخلی سوق دهیم.

غلامرضائی خاطر نشان کرد: از آنجایی که هدف اتحادیه آرامش فکری برای مصرف کننده است توانستیم  زمینه برگزاری نمایشگاهی از تاریخ اول اسفند ماه فراهم کنیم و شاهد حضور تولید کنندگان  داخلی لوازم خانگی اعم از بلور و شیشه تا لوازم صوتی و تصویری در آن خواهیم بود.

وی در پایان با اشاره به برندهای مطرح داخلی که درسطح استان البرز تولید می شوند، افزود: این برندها می توانند تولیدات داخلی را با نگاه ویژه ای به کشورهای همجوار صادر کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار