مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد از ساخت شهر سبز در البرز خبر داد و گفت: در ساخت این شهر از فناوری‌های نوین در بخش انرژی، فضای سبز، ساختمان سازی و ... استفاده می‌شود و قرار است میزان مصرف انرژی در آن به میزان قابل توجهی کاهش یابد.
کد خبر: ۶۸۹۱۶۰
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۴ 10 December 2018

مهدی هدایت اظهار کرد: در شهر جدید هشتگرد سایتی 36 هزار هکتاری وجود دارد که بنا شده با همکاری شرکتی توانمند به شهر سبز و جوان استان تبدیل شود.

وی ادامه داد: طراحی این شهر به اتمام رسیده و بر اساس تفاهم نامه منعقد شده بناست در آینده نزدیک با همکاری شرکت سرمایه‌گذاری مسکن، عملیات ساخت آن آغاز شود.

وی افزود: در ساخت این شهر از فناوری‌های نوین در بخش انرژی، فضای سبز، ساختمان سازی و ... استفاده می‌شود و قرار است میزان مصرف انرژی در آن به میزان قابل توجهی کاهش یابد.

این مسئول در بخش دیگری از صحبت‌های خود به تعداد پروژه‌هایی که در ایام دهه فجر افتتاح می‌شود اشاره کرد و گفت: طی این مدت هشت پروژه با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد تومان در این شهر به بهره‌برداری می‌رسد که عمده این پروژه‌ها آموزشی، فرهنگی و ورزشی هستند.

وی در ادامه به وضعیت پروژه‌های مسکن مهرشهر جدید هشتگرد اشاره کرد و افزود: تا کنون 27 هزار واحد از پروژه مسکن مهر این شهر افتتاح شده است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد توضیح داد: با توجه به اینکه اغلب صاحبان این واحدها شرایط اقتصادی مناسبی ندارد و از اقشار ضعیف به شمار می‌آیند، علی رغم بالا رفتن هزینه ساخت و ... برای تحویل واحدها به آنها هزینه جدیدی دریافت نمی‌شود.

هدایت اظهار کرد: بر این اساس متقاضیان با تکمیل همان آورده اولیه‌ای که از قبل تعیین شده بود،   می‌توانند واحد خود را تحویل بگیرند. 

برچسب ها: مسکن مهر ، هشتگرد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار