اظهارات مهم شهردار منتخب رشت با اشاره به حواشی اخیر؛
تابناک / شهردار منتخب رشت با اشاره به حواشی اخیر و تهمت هایی که از سوی برخی در فضای مجازی به وی وارد شده است اظهار داشت: ‎از ابتدای راه خود را برای این فضا و همه هجمه ها آماده کرده بودم.
کد خبر: ۶۸۹۳۲۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۰۱:۳۷ 11 December 2018

تابناک / شهردار منتخب رشت با اشاره به حواشی اخیر و تهمت هایی که از سوی برخی در فضای مجازی به وی وارد شده است اظهار داشت: ‎از ابتدای راه خود را برای این فضا و همه هجمه ها آماده کرده بودم.

 

‎از ابتدای راه خود را برای این فضا و همه هجمه ها آماده کرده بودم! / با رای اعضای شورا بعنوان شهردار انتخاب شدم و خوشحالم که دلالان نقشی در این بین نداشتند! / شخصی برای بدست آوردن عکسهای خانوادگی ام تا استان همجوار میرود و با هدیه چک سفید امضا جلوی یکی از بستگانم عکسهای خانوادگی ام را طلب میکند!

 

شهردار منتخب رشت با اشاره به حواشی اخیر و تهمت هایی که از سوی برخی در فضای مجازی به وی وارد شده است اظهار داشت: ‎از ابتدای راه خود را برای این فضا و همه هجمه ها آماده کرده بودم و با نیت خدمت به شهروندان پای در این مسیر پرتلاطم گذاشتم.

‎مهندس عبدالهی افزود: با رای اعضای شورا بعنوان شهردار انتخاب شدم و خوشحالم که دلالان نقشی در این بین نداشتند به همین دلیل نیز شاهد بی اخلاقی ها و بداخلاقی های بسیاری و ایراد اتهامات واهی از سوی طیف های مختلف بودم که به دلیل حفظ آرامش شهر و شهروندان هیچ گاه در مقام پاسخگویی برنیامدم و همه میدانیم که خوراک این کانالهای مجازی از سوی افرادی از داخل تهیه و ارسال میشود که مستندات آن به مراجع ذیصلاح ارسال و در حال پیگیری میباشد.

‎شهردار منتخب رشت خاطر نشان کرد: یکی از افراد دفتر خود را به اتاق فکر و طراحی عکس اختصاص داده و شبانه روز در حال مونتاژ فیلم ، فتوشاپ و کات کردن حرفه ای عکس ها هستند تا از این طریق با آبروی بنده و افراد دیگر بازی کنند و شخص دیگری برای بدست آوردن عکسهای خانوادگی ام تا استان همجوار میرود و با هدیه چک سفید امضا جلوی یکی از بستگانم عکسهای خانوادگی ام را طلب میکند، از شر برخی از دشمنان به خدا پناه میبرم و برایشان هدایت به راه راست از خداوند متعال خواستارم.

‎ عبدالهی در خصوص زمان شروع به کار خود بعنوان شهردار رشت گفت:روند قانونی توسط مراجع ذیصلاح در حال انجام است و همانند دیگر شهرداران ادوار گذشته این پروسه مقداری زمانبر است.

 

‎وی در ادامه ضمن ابراز ناراحتی و شرمندگی از لطمات روحی و حیثیتی که به ناحق در فضای مجازی به برخی وارد شده اعلام داشت این اعمال قبیح بجز جریحه دار کردن قلب مردم انقلابی چیز دیگری را عایدشان نمیکند و همه اینها را به خدا واگذار میکنم ، عده ای قلیل که حیات سیاسی و اجتماعی خود را در جیب مردم و شهرداری جستجو میکنند با هر وسیله ای خواهان جلوگیری از حضور بنده بعنوان شهردار هستند، بی شک در کوتاه ترین زمان با افشای اسناد نه به سبک آنان در فضای مجازی بلکه با هماهنگی مراجع قضایی دستهای پلیدشان برای مردم بیشتر از گذشته آشکار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار