کد خبر: ۶۸۹۴
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۲ 22 February 2015
شهردار گرمدره از راه اندازی پیست آفرد(خودروهای دو دیفرانسیلی)،  در شهر گرمدره خبر داد.
محمد قدس محلاتی گفت: شهر گرمدره در ورودی استان البرز به جهت موقعیت دسترسی به راه‌ها ، از ویژگی احداث پیست اتومبیلرانی برخوردار است.
وی افزود: در این زمینه نیز نخستین مانور خودروهای آفرد در استان البرز روز گذشته(دوم اسفند)، از شهر گرمدره کلید خورد و طی آن شاهد رقابت اتومبیل‌رانان کشور در این منطقه بودیم تا پتانسیل‌ها و بسترهای مناسب این امر مورد بررسی قرار گیرد.
به گزارش ایسنا شهردار گرمدره با اشاره به ظرفیت‌های مناسب منطقه از راه‌اندازی پیست آفرد در آینده نزدیک از شهر گرمدره خبر داد و افزود: مکانی در محدوده شهر گرمدره جهت ایجاد این پیست دیده شده است و بزودی شاهد راه‌اندازی آن خواهیم بود.
قدس با بیان اینکه یکی از سیاست‌های این شهرداری در حوزه فرهنگی، گسترش امر ورزش در بین جوانان است، تصریح کرد: راه‌اندازی پیست آفرد گرمدره نیز در راستای حمایت از ورزشکاران این رشته و فرهنگ ورزش کردن در بین جوانان است.
وی درپایان گفت: شهر گرمدره به جهت موقعیت استراتژیک در ورودی شهر کرج و تردد مسافران و گردشگران، بستر مناسبی برای توسعه گردشگری و فضاهای ورزشی است و این مهم با جذب سرمایه گذاران به جد در دستور کار این نهاد قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار