بعنوان یک جوان منتقد نسبت به پروژه سراسر تبلیغاتی اشتغال جنابعالی ،توصیه میکنم برای یک بار که شده وصیت نامه سیاسی الهی امام خمینی ( ره) را مطالعه نمائید.
کد خبر: ۶۹۰۱۸۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۴ 12 December 2018

مطلبی که در ادامه آورده شده است یادداشت ارسالی مخاطبان تابناک کهگیلویه و بویراحمد است و این سایت محتوای آن را تایید یا تکذیب نمی کند. شما هم می توانید نظر خود را در تایید یا تکذیب این مطلب بیان کنید.
آقای هاشمی یکبار که شده وصیت نامه امام را مطالعه کنید
بسم الله الرحمن الرحیم 
جناب آقای حاج عدل هاشمی پور
سلام علیکم 
همه عیب خلق دیدن نه مروت است مردی
نگهی به خویشتن کن که تو هم گناه داری
بعنوان یک جوان منتقد نسبت به پروژه سراسر تبلیغاتی اشتغال جنابعالی ،توصیه میکنم برای یک بار که شده وصیت نامه سیاسی الهی امام خمینی ( ره) را مطالعه نمائید.
روشن است که جنابعالی در دوران دانشجویی جهت اخذمدرک مهندسی در دانشگاه آزاد ،به ندرت در کلاس درس حاضربودید.قبل از ان نیز،به دلیل مشغله کاری ،وقتی برای مطالعه پیدا نمیکردید.بنده معتقدم چنانچه شما واحد درسی یاد شده را پاس کرده بودید و به وصیت امام ( ره ) پایبند بودید،براساس تاکید آن امام راحل عظیم الشان ،به لباس سبز پاسداری احترام می گذاشتید و هیچ وقت کاندیدای مجلس نمی شدید تا مجبور شوید بخاطر جذب آرای مردم وافکار عمومی ،سوگنددروغ یادکنید و از طریق بازی با الفاظ ،از روحیات صاف وبی آلایش مردم کهگیلویه بزرگ ، سوء استفاده کنید.
نماینده محترم !! 
پرواضح هست که غرض ورزی عده ای منفعت طلب وروسیاه از عملکردشان در اسفند ۹۴از یک سو وشعارهای توخالی وپر طمطراق شما ،چیزی جزریزش آرای شما را به دنبال نخواهد داشت .
همین محاسبه است که شمارا مجبور ساخته به قلم برخی وبه نام وتایید شما برعلیه انسانهای پاک ،مومن ،بی ریا ،قانع به حقوق کارمندی واجاره نشین در شهرهای کوچک وبزرگ تاخته شود .
آنها کسانی هستند که دود چراغ خورده ،درد فقر چشیده اندودرس خواندن ومدارج عالی علمی را با تلاش خودطی کرده وبدون هیچ گونه رانت اقتصادی وسیاسی ،چند صباحی مسئولیت های کوچکی را عهده دار بوده اند .
این افراد دارای روحیه وحدت آفرین وبرادری بوده وبه دور از اشرافی گری ،موقعیت جوانان وتحصیل کردگان را درک کرده واین لیاقت را داشته اندتا فضایی حداقلی را برای نبوغ نسل سوم انقلاب اسلامی فراهم کنند.
آنانکه با قلم دیگران ودر جهت خوش خدمتی به جنابعالی مورد تاخت وتاز قرار می گیرندکسانی هستند ،که در محافل ساده وصمیمی وبدون تشریفات حضور می یابند و درد نسلی افسرده را گوش می دهند،که در لیست کذایی اشتغال نماینده شهر و دیارشان جایی ندارند.
این نسل البته امیدوار است که راه سعادت وتعالی را باشور ونشاط طی خواهند کرد و هرگز به دام شعارهای توخالی نخواهندافتاد.
جناب هاشمی پور !! 
کاش برگردی وکلیپ ها ونطق های انتخاباتی خود،در ایام انتخابات مرور کنید.هنوز صدای اشتغال زایی شما در گوش جوانان تحصیل کرده طنین انداز هست .اما کدوم اشتغال ،کدوم کارخانه ،کدوم صداقت .
آیا مشکل مردم ونسل جوان با شکایت از مهره مردمی وجوانگرا به استاندار حل می شود ؟
همین را گوشزد می کنیم ؛باید صاحب آن قلم که به شما این بیانیه نوشتن ها ، را مشاوره داده ، بداند مردم به خوبی آگاهندوخدمتگذاران خودرا بخوبی می شناسند و سره را از ناسره تشخیص میدهند و نیاز به قیم ندارند.وهمه میدانند،چه کسانی در لباس نظام جمهوری اسلامی هستند،اما با راه وروشی که دارند ،روزبه روز مردم بیگناه را نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی بدبین میکنند.
اما به شما،بعنوان یکی از جوانان  این مرز وبوم گوشزدمیکنم ،نسل آگاه وروشن جامعه ،هیچ وقت فریب افکارپوسیده ومنفعت طلب را نخواهدخورد ...
عیب رندان مکن ای زاهدپاکیزه سرشت 
که گناه دگران برتونخواهندنوشت 
من اگر نیکم وگربد ،توبرو خودرا باش 
هرکس آن درود عاقبت کار که کشت ...

حاتم بزمه فعال سیاسی اجتماعی
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
کمالی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۳
درود بر شما جوان مطالبه گر...بسیار متین فرموده ای به شرطی که منصفانه باشد نه از روی غرض ورزی... هر چند هیچ نماینده ای در کهگیلویه به جهت منافع کلی و عمومی مردم گامی بر نداشته اند و تمامی اقداماتشان در جهت کارهای شخصی و سیاسی و قبیله ای بود ولی نباید از یاد برد که اکثرا مردمان ما فقط خواسته شخصی و توقع ناچیز دارند و مطالبه گر در جهت اقدامات عمومی و منافع کلی نیستند... از سایت تابناک بابت درج گلایه های مردم سپاسگزارم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
درود خدا و خسته نباشید
میگم خدمت حاج عدل هاشمی پور

می توانم بگویم حداقل در همین مدت
کوتاه نمایندگی
و قبل از آن

به اندازه 24 سال

نماینده های قبل از
خود کار کرد

قدردان
خادمین خود باشیم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار