کارشناس هواشناسی آذربایجان‌غربی گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد، سامانه بارشی دیگری از شامگاه چهارشنبه وارد استان می‌شود که به شکل برف و باران در نواحی جنوبی و مرکزی فعال است.
کد خبر: ۶۹۲۴۹۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۵ 18 December 2018

به گزارش تابناک آذربایجان غربی آنیتا رامی امروز  در ارومیه، اظهارکرد: با بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد، سامانه بارشی دیگری از شامگاه چهارشنبه وارد استان می‌شود که به شکل برف و باران در نواحی جنوبی و مرکزی فعال است و گستردگی فعالیت این سامانه در روز‌های پنج شنبه تا ظهر روز جمعه در اکثر مناطق استان خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: امروز سامانه بارشی به تدریج از استان خارج خواهد شد، اما طی امروز و فردا جو پایدار در استان حاکم بوده و هوا نیمه ابری و مه آلود است.

کارشناس هواشناسی آذربایجان‌غربی اضافه کرد: پیش بینی می‌شود از روز چهارشنبه هوای استان قسمتی ابری همراه با مه صبحگاهی و در اوایل شب نیمه ابری و مه آلود شاهد بارش باران و برف در جنوب و مرکز استان باشیم.

رامی تصریح کرد: با توجه به بارش برف و کاهش دید اخلال در تردد شهری و جاده‌های مواصلاتی دور از انتظار نیست و باید در این راستا مردم و مسافرانی که قصد تردد در محورهای استان را دارند موارد ایمنی را رعایت کنند.

به گزارش فارس، بارش برف و کولاک از چند روز گذشته در مناطق شمالی، جنوبی و مرکزی استان آغاز  شده و تا امشب ادامه دارد و این بارش برف ضمن اینکه موجب سفید پوش شدن منطقه شده افت شدید دمای هوا را نیز در پی داشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار